Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Sikke en god oplevelse vi havde hos jer venlig modtagelse i receptionen hun checkede lige at vores værelse var ok. Rigtig hyggeligt velindrettet hotelværelse fint badeværelse. Fantastisk aftensmad pas godt på jeres kok supert. Hotellet en tidslomme meget meget hyggeligt.Fredericia god handelsby der er ingen storcenter derfor en masser af gode butikker i byen.Vi kommer gerne igen par fra Randers

Dato for ophold: december 2019
Tak, ingerlisl
Anmeldt d. 20. oktober 2019

Rolig og forholdsvis central beliggenhed, samt alle fornødne bekvemmeligheder, gør hotellet til et godt valg i Fredericia. Eksempelvis til teaterbesøg. Eneste alle anmærkning er, at opfyldningen ved morgenbuffeten på flere punkter ikke kunne følge med.

Værelsestip: Kørestole mulige i stueetagen i nye fløj. Plads til kørestolen i værelset, men ikke på badeværelset, hvor man skal kunne gå få skridt.
Dato for ophold: oktober 2019
Tak, oleemil2017
Anmeldt d. 17. september 2019 fra mobile enheder

Små portioner mad og kaffe fra Expresso maskine. Gode senge og værelse super i suite. Betjening god.
Nostalgisk indretning.
Standarden er ændret siden den forrige ejer og sjælen er ikke den samme.
Hotellet ligger meget centralt ved havnen og der er hyggelige caféer i området.
Parkering lige i nærheden lige ved hotellet.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Jens E
Anmeldt d. 17. juli 2019 fra mobile enheder

Fint ophold på Hotel Postgården.
Rent gode senge og super betjening af Helga ved ankomst og til 3 retters middag.
KÆMPE samling af kander mange steder på hotellet, fine gamle møbler og malerier ren nostalgi.
Kommer gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, KirstenNielsen
Anmeldt d. 7. juli 2019

Købt deal med en overnatning inkl. 3 retters menu og morgenmad. Det var som at træde ind på Postgården i Matador, en meget spændende oplevelse. Fantastisk udsmykning i alle rum, ren nostalgi. Meget, meget hyggeligt og rent. Dejlig mad og dejligt morgenbord. Friskt og venligt personale. Alle værelser har forskellig udsmykning. Vi boede i stueetagen i dejlige værelser, gode senge, værelserne vendte væk fra vejen, ved ikke om der på 1. sal var værelser mod vejen. Et dejligt sted som jeg varmt kan anbefaler. Hotellet ligger tæt på centrum.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner