Anmeldt d. 17. september 2019 fra mobile enheder

Små portioner mad og kaffe fra Expresso maskine. Gode senge og værelse super i suite. Betjening god.
Nostalgisk indretning.
Standarden er ændret siden den forrige ejer og sjælen er ikke den samme.
Hotellet ligger meget centralt ved havnen og der er hyggelige caféer i området.
Parkering lige i nærheden lige ved hotellet.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Jens E
Anmeldt d. 17. juli 2019 fra mobile enheder

Fint ophold på Hotel Postgården.
Rent gode senge og super betjening af Helga ved ankomst og til 3 retters middag.
KÆMPE samling af kander mange steder på hotellet, fine gamle møbler og malerier ren nostalgi.
Kommer gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, KirstenNielsen
Anmeldt d. 7. juli 2019

Købt deal med en overnatning inkl. 3 retters menu og morgenmad. Det var som at træde ind på Postgården i Matador, en meget spændende oplevelse. Fantastisk udsmykning i alle rum, ren nostalgi. Meget, meget hyggeligt og rent. Dejlig mad og dejligt morgenbord. Friskt og venligt personale. Alle værelser har forskellig udsmykning. Vi boede i stueetagen i dejlige værelser, gode senge, værelserne vendte væk fra vejen, ved ikke om der på 1. sal var værelser mod vejen. Et dejligt sted som jeg varmt kan anbefaler. Hotellet ligger tæt på centrum.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Bente H
Anmeldt d. 26. juni 2019

Hygge og god atmosfære var vores oplevelse af Hotel Postgaarden i Fredericia.
Betjeningen var venlig og imødekommende. Værelset og maden var også særdeles god. Der manglede bestemt ikke noget som helst, selvom vi godt kunne se, at hotellet ikke levede op til de nyeste standarder med super smart arkitektur og voldsomt dyrt interiør. Deraf naturligvis også en pris, som er til at betale.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 331jorgen
Anmeldt d. 6. maj 2019

Et ældre hotel med nyrenoverede værelser. Hotellet har bevaret det gamle i deres renovering, så hyggen er bibeholdt. Dejlig aftensmad, hvor man ikke har gået på kompromis med råvarerne. Det er friske grøntsager, som ikke er kogt i smadder. God vin til fornuftige priser. Morgen maden er ganske ordinær. God uden at være prangende. Her kommer vi gerne igen

Værelsestip: gå til højre når du kommer ud af hotellet, så er der mange smukke huse og ting at se på
Dato for ophold: maj 2019
Tak, Torben R