Hotel PostGaarden
109 $
Severin A/S(Middelfart)
TripAdvisor
Anmeldt for 5. december 2017 fra mobile enheder

Et skønt hotel, hvor spændende indrettede værelser kombineret med en meget personlig og charmerende betjening sender en tilbage til en tid før hoteller blev de effektive overnatningsmaskiner, som de store kæder gør i. De store værelser i den gamle afdeling er herligt indrettet med møbler fra vores bedsteforældres stuer og gange og fællesrum er pyntet med alskens finurligheder - ikke mindst en imponerende samling af gamle kaffekander.
Restauranten, eller måske nærmere madsalen, serverer usofistikeret men veltillavet mad. Alt i alt anbefalelsværdigt.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, janboegh
Anmeldt for 16. november 2017 fra mobile enheder

Hotellet er en oplevelsesrejse i sjæl og charme. Gamle malerier og fordums møblering. Det bugner af gamle minder og der er sjæl overalt. Personalet er smilende og service mindede. Der er rent og pænt overalt. Absolut et besøg værd.

Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claus A
Anmeldt for 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Det var som at træde langt tilbage i tiden, da vi ankom til Postgården en lørdag formiddag. Trods tidspunktet var vores værelse klar, super. Eftermiddagskaffe og middag blev indtaget i de hyggelige stuer. Det var en dejlig oplevelse, med suveræn god mad og venligt personale. Hele stemningen på hotellet virker som en hyggelig familie. Som prikken over i'et fik vi (uden ekstra beregning) lov til at blive på værelset til kl. 12 søndag så det passede med vores videre planer.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, lindgaardskals
Anmeldt for 7. oktober 2017

Rigtig hyggeligt indrettet hotel midt i byen med gå afstand til midtby og havnemiljø. Venlig betjening, hyggeligt værelse, lidt lydt, men ok.
Sjovt med alle de porcelænskander, suppeterriner m.m. der er udstillet. Hyggelig restaurant og fællesstue.
Maden ganske fin og veltilberedt. Forstod ikke lige den kvarte majskolbe, der stod på tallerknen. Var håbløs at spise uden at majsene stod ud over det hele Lille vinkort men med gode vine. Amaronen kan anbefales.
Vi ønskede sidst på aftenen, efter teaterbesøg, at nyde en kold øl i hotellets bar, men måtte som det eneste negative, lede efter personale x 2, for at blive betjent.
Morgenmaden var ok. Manglede personligt røræg og bacon.
Men alt i alt et hyggeligt sted, hvor vi sikkert vil komme igen.

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Lone og Flemmin... C
Anmeldt for 2. oktober 2017

Vi havde en god og hyggelig weekend på Postgaarden. Stedet er virkeligt hyggeligt, men en god atmosfære, og godt personale. Man føler sig hjemme, ikke mindst på grund af de hyggelige stuer, hvor man kan slappe af med kaffe og kage, læse avisen, eller, hygge sig i gårdhaven. Helt sikkert et sted vi kan anbefale.
Talte lidt med dem omkring bruseren, idet jeg altid synes brusere på hoteller ikke er fri for kalk, som er en nem ting at gøre noget ved.
Jeg er sikker på vi atter kommer tilbage til Postgaarden.

Værelsestip: Er du gangbesværet, så husk at bestille værelse i stueetage, hvilket de også selv skriver på hjemmesiden, idet der ikke er elevator.
  • Overnattede: september 2017, rejste med venner
Tak, kaadm