“Udmærket buffet - vi kommer gerne igen”

Café Vivaldi - Fredericia
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Vi var en familie bestående af to voksne og tre børn. Personalet var imødekommende og venligt, da vi kom. Vi fik brunchbuffet og der var et fint udvalg i buffeten og alle fik noget de kunne lide. Der var sprit og handsker ved buffeten, så hygiejnen var i orden.

Tak, MetteK217
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Hej MetteK217.
Tak for din anmeldelse og feedback Jeg er glad for at høre, at vores brunch var super lækker //Sara

Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Vi ankom til Vivaldi den 15.7, omkring kl. 11:55 for at spise brunch (der kun kan bestilles indtil kl. 12:00). Da vi satte os ved bordet, lå der en seddel om at skulle installere en app og bestille den vej igennem. Mega besværligt, når man er hundesulten og bare gerne vil bestille 4 x brunch.

Min mand gik igang med at installere app'en og det drillede. Samtidig var vi irriterede over, at vi skulle opgive navn og email (personlige oplysninger) for at kunne bestille mad...

Da vi havde fået app'en til at fungere, prøvede vi at bestille, men vi kunne ikke finde brunch på menukortet. Vi tilkaldte tjeneren. Han sagde, at det var fordi klokken var over 12 (12:02 for at være eksakt), og så kunne man ikke længere bestille brunch. Vi forklarede vores udfordringer med app'en og at vi var ankommet før kl. 12:00. Men der var intet at gøre.

Vi blev naturligvis virkelig vrede.
Mage til ringe kundeservice og endda når vi ikke kunne bestille brunchen før kl. 12, da vi havde udfordringer med at installere app'en. Deres egen app!

Havde vi bestilt hos tjeneren da vi kom, havde vi nået det!

Det er tankevækkende at en café-kæde åbenbart tjener nok penge nok og har så god succes, at de slet ikke behøver at tænke på om kunderne bliver behandlet ordentligt...

2 minutters forsinkelse pga. deres egen app = ingen brunch!

TO minutter!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, kulturnyder
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2021

Hej :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Anmeldt 29. april 2021

To venner til Øl og Burger!
Dette håndterede Café Vivaldi ganske fint.
Fantastik service af hele personalet! God velkomst samt forklaring af bestilling. Pænt farvel af samtlige ansatte ved besøgets ende.

Nåå.. Så til det vigtigste.. Burgeren!
Dobbelt classic burger til mig og en almindelig cheeseburger til min burgerbuddy.
Jeg fik dog serveret en dobbelt cheesebruger... Ingen brok herfra.. Den fejl gav mig mere smag for pengene.
Overall super fine burgere. Frisk blød bolle og dejligt med crunch fra de solide stykker pickles.
God grillsmag på bøfferne, som er af god størrelse. Den ene af de to bøffer i min dobbelt burger, kunne dog have brugt 30 sekunder mindre på panden, da den var lige gennemstegt nok til mig.
Min appetitsvagere burgerbuddy ønskede de 30 sekunder mere på hans bøf.
Det skal nævnes at bøfferne stadig var velsmagende og på ingen måde rå eller tørre.
En god 10'er på vores Burger 12-trinsskala! :)

Gode fritter også!

Tak for besøget og på gensyn!

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, kennethprein
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2021

Hej Kenneth :-) Tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os, at du har været tilfreds med dit besøg! Vi glæder os til at se dig igen :-) Rigtig god dag Venlig hilsen Sara - Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 19. september 2020

Dejlig personale, der var venlige men bestemte omkring maskeloven. Det er rigtig fint hvis det kan håndteres på den måde som de gjorde det på Vivaldi, alle følte sig godt taget imod trods de nye Covid-19 regler.
Maden er på middel niveau, burgeren var fin.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Ebbe B
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. september 2020

Hej Ebbe.
Tak for din anmeldelse! Jeg er glad for at du havde en oplevelse af, at vi bestemt tager regeringens retningslinjer omkring brugen af mundbind seriøst, og at I følte jer trygge hos os //Anna

Anmeldt 9. august 2020

Vi bestilte Plankebøf, Oksemørbrad, Børne Burger og Børne pasta.

Børnene var tilfredse, og vores Plankebøf og Oksemørbrad var SUPER. - Bestemt et besøg værd.

De havde en ny pige som lige var startet..... Hun tog forvirringen med bestilling via APP osv. med et smil og god humor. Fantastisk pige...

Tak, allanpE969UA
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2020

Hej Allan.

Mange tak for din anmeldelse! Hvor er det skønt at høre, at hele familien var godt tilfredse, og at vores service var i top. Det er så skønt når vores gæster roser vores ansatte

Rigtig god solskinsdag til alle jer ☀️//Anna

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Fredericia, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Café Vivaldi - Fredericia? Fortæl om dine oplevelser!