“Brunch for 2”

Café Vivaldi - Fredericia
Anmeldt 27. juni 2020

Vi havde bestilt bord til 2. Til brunch.
Vi bestilte og betalte kl.11.17 lørdag 27/6.
Kl. 11.35 kom kaffe og juice.
Men ingen brunch. Efter 5 min inde og spørge om det var meningen at kaffen skulle blive kold inden vi fik maden.
5 min efter min mand inde og spørge.
Der gik yderligere 5 min inden maden kom. Kaffen havde vi drukket ud. Da de kom med maden var der ingen undskyld at det havde taget så lang tid. Eller om de måtte tilbyde en kop kaffe på husets regning. Heller ingen velbekomme.
Det er første og sidste gang at vi besøger Vivaldi Fredericia.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, dortheb1818
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2020

Tak for din anmeldelse, Dorthe. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Derfor vil vi meget gerne høre mere, så jeg håber, du vil sende din anmeldelse og telefonnummer i en mail til kundeservice@cafevivaldi.dk. Rigtig god søndag Vh Mathilde /Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg var i dag på Cafe Vivaldi til frokost og lad mig starte med at sige at alt var helt OK.
Men heller ikke mere end det. Maden var ganske udemærket og betjeningen var ok. Der var bare ikke noget ekstra godt, hvilket gør at oplevelsen var middelmådig. Det holder mig såmænd ikke fra at komme igen.
Jeg bryder mig dog ikke om konceptet med at man selv skal gå til disken og bestille - samt betale før man spiser. Det gør det lidt koldt og cafeteria agtigt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, michaelaM8336JQ
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2020

Hej Mea1974
Mange tak for din feedback - den noterer jeg med det samme
Det er rigtigt, at en del af vores koncept, er at vores gæster bestiller i baren, betaler ordren med det samme og tager deres drikkevarer med ned til bordet, årsagen til at vi gør det på denne måde er blandt andet, at vi gerne vil spare vores gæster for unødig ventetid, da gæsterne med denne metode får ordren i køkkenet med det samme, eller når det passer vores gæster og dermed er tilberedningen allerede i gang, når vores gæster sætter sig ved bordet, det betyder at maden kommer meget hurtigere, når gæsterne derefter har nydt deres mad og drikke, kan de gå uden at skulle vente på, at vi kommer ned med regningen. Rigtig go' dag
Vh. Katrine

Anmeldt 7. marts 2020

Vi spiste frokost i går hos café Vivaldi. Vi fik 2 burgere - det var en noget kedelig oplevelse. Burgerboller var tør og uden smag. Kødet var stegt gråt, tørt og trist.Jeg tænker ikke at stedet bliver besøgt igen efter den oplevelse

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 806kirstenh
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Hej kirsten h :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse hos os, sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så jeg håber at du vil sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Anna – Vivaldi Kundeservice.

Anmeldt 5. marts 2020

En lækker pastaret med masser af store rejer. En burger, med en lækker bøf og sprøde pomfrits. Lækker grøntsagsjuice.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, svenderikjensen
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2020

Hej Svend Erik :-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse at du kan lide vores mad :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Anna - Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 9. februar 2020

På en meget travl lørdag aften hvor mange havde valgt at spise her før teatertid.(der var stopfuldt ) fik vi glade smil fra alle de unge mennesker der gjorde at for at gøre gæsterne tilpas.Hatten af for dem

Dato for besøg: februar 2020
Tak, annahK79TU
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Hej Anna:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse at mine kollegaer har ydet en god service :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Fredericia, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Café Vivaldi - Fredericia? Fortæl om dine oplevelser!