Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com142 US$
Priceline142 US$
Hotels.com142 US$
Travelocity142 US$
Vio.com136 US$
ZenHotels.com152 US$
Anmeldt d. 16. december 2022

Dejlige , velindrettede værelser, hyggelige restaurationsområde og meget velsmagende menu. Dertil skal tilføjes at personalets betjening var meget fin både i receptionen og restauranten. Det eneste minus var lidt "knitrende" sengetøj,som vi lige skulle vende os til.

Tak, 277birgitr
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Birgit

Mange tak for din fine anmeldelse efter dit ophold hos os.

Vi er meget glade for at læse at I har haft et dejligt ophold hos os.
Tak for jeres rosende ord om vores hyggelige faciliteter og ikke mindst vores personale.

Tak for din kommentar om vores sengetøj.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 11. december 2022

Vor oplevelse var meget godt.
Det hele var efter al forventning.
Værelse / mad OK
Vi havde ikke været her før.
Venner havde fortalt om stedet,
derfor besluttede vi at prøve det.
Vi valgte at opgradere værelset med den flotte udsigt. Det fortrød vi ikke
Kommer en anden gang
Inga&Palle

Tak, Palle1077
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2022

Kære Inga og Palle

Tusind tak for jeres meget flotte anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er meget glade for at læse at I havde et godt ophold, som var som forventet.

Dejligt at læse at I ikke fortrød jeres opgradering af værelse.

Vi vil glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 9. december 2022

Vi har besøgt hotellet igennem flere år (firmamæssigt) og der har altid været super service og super lækker mad - men ikke denne gang!!
Havde bestilt bord i restauranten til kl. 19.30 - det første vi får at vide, er at der ikke er flere forretter, på det i forvejen MEGET lille menukort (1 forret - 2 hovedretter - 1 dessert) vi kunne jo så høre at andre brokkede sig og fik forret alligevel:(
Hovedretten fik vi efter 55 min. og vi var ved at død af sult - og bestilte en skål pomme frits for at blive mæt! Hovedretten var kold, lille og intetsigende, manglede hele tiden et eller andet - dårlig betjening af den mandlige tjener, som også havde nogle mærkelige kommentarer! Alt i alt en dårlig oplevelse!
Det kan ikke passe et 4 stjernet hotel med reserveret borde ikke har styr på, der er nok mad/forretter - og ellers havde de vel noget de kunne fixe som skulle bruges til den frokost vi fik til mødet dagen efter? Vi hørte andre også var utilfredse, både med manglende forretter, lille menukort og kvalitet - overvejer at spise andet sted inden vi kommer næste gang eller bo andet sted!
Godt værelse - og gode mødefaciliter!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 141tinek

Kære Gæst

Mange tak for at I har taget jer tid til at anmelde os efter jeres ophold.

Vi er kede af jeres oplevelse i restauranten; med maden og mangel på samme samt service fra personalet.
Det er givet videre til vores restaurant og køkkenchef med jeres oplevelse.

I kan altid orientere jer om vores menu i brasserie G på vores hjemmeside eller ved at ringe til vores receptionen for at høre nærmere, inden at I reservere et ophold.

Vi håber at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage i fremtiden.

Med ønsket om en god dag.

Anmeldt d. 7. december 2022

Vi havde fået en deal med overnatning og 3 retters menu i gave. Ved ankomst fortalte vi i receptionen at jeg lider af angst. Man havde reserveret et stille hjørne i restauranten hvor jeg/ vi kunne få ro til at spise den dejligste middag. Kommer helt sikkert igen

Tak, Escape790432

Kære gæst

Tusind tak for jeres flotte anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er meget glade for at læse jeres positive kommentarer og det lykkedes os at give jer et godt ophold.

Vi vil glæde os meget til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 18. november 2022

Perfekte rammer og personalet er serviceminded udover alle grænser og på alle parametre, - forplejningen er i top...

Altid en fornøjelse at besøge jer... er alle bevidste om, at tilfredse gæster kommer igen, igen og igen...

Dato for ophold: oktober 2022
Tak, oleb948

Kære Ole

Tusind tak for din flotte anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Mange tak for de rosende ord om vores personale, det er vi meget glade for at læse.
Det bliver delt med hele huset.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage i fremtiden.

Med ønsket om en god dag.