Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com153 US$
Hotels.com153 US$
Priceline
Travelocity153 US$
eDreams138 US$
Orbitz.com153 US$
Anmeldt d. 29. april 2022

-igen en var opholdet en god oplevelse -god stemning fantastisk personale og rigtig god mad - restaurant med udsigt til den gamle Lillebæltsbro og når så værelseset er rent og pænt kan det ikke blive bedre - et ekstra + er det fine linned med struktur :-)

Tak, Mesterfotograf
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2022

Kære Gæst

Tusind tak for din utroligt fine anmeldelse.

Vi er meget glade for at læse at det endnu engang var et super ophold.

Tusind tak for alle de rosende ord om vores personale og mad.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Trinity Hotel & Konference Center A/S

Anmeldt d. 16. april 2022 fra mobile enheder

Det var en fornøjelse at besøge hotellet, fra den flinke receptionist ved indtjekning til de glade, dygtige veloplagte tjenere tilbage til endnu en flink receptionist ved udtjek.
Værelserne og hotellet fremstod indbydende.
Morgenmaden var rigtig frisk og lækker.
Den treretters menu var indbydende og man blev ikke forspist selvom man skulle gennem tre retter.
En rar atmosfære på hotellet.
Og smukke vandremuligheder tæt på.
Kan kun anbefales!
Mvh Rikke

Tak, 568rikket
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2022

Kære Rikke

Tusind tak for din meget positive anmeldelse efter dit ophold hos os.

Vi er glade for at læse at I nødt det her hos os.

Tak for jeres positive ord om vores personale, værelserne, maden og den rare atmosfære vi har hos os.

Vi vil glæde os til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 10. april 2022

Rent og pænt, god service og lækker mad dejlige værelser med udsigt til broen,

Absolut et besøg, lækkede produkter på badeværelset, god bar med godt udvalg af drikkevarerne og drinkskort, vil helt klart anbefale det til andre

Tak, F1596TDbriank

Kære gæst

Tusind tak for jeres meget positive anmeldelse.

Vi er glade for at læse at I havde et skønt ophold her hos os.
Tak for jeres rosende ord og anbefalingen om at vi er et besøg værd.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage i fremtiden.

Anmeldt d. 7. april 2022

Havde igen et dejligt ophold med god mad og kompetent betjening. Værelse ikke så stort med der er hvad der kan forventes. Hotellet og atmosfæren er dejlig. Skøn morgenmad med udsigt til bro og bælt. Helt sikkert at vi kommer her igen

Værelsestip: værelser mod lillebælt på 1 sal er at foretrække hvis det er er muligt
Tak, 381bentm

Kære gæst

Mange tak for jeres positive anmeldelse.

Vi er glade for at I endnu en gang havde et dejligt ophold her hos os.
Tak for de positive ord om vores mad, atmosfæren og vores betjening.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 28. marts 2022

Man får virkelig valuta for pengene. Venligt og oplagt personale hele vejen rundt, nydeligt værelse samt lækker mad.
Et par småting stikker dog i øjnene. Det ville være rart med et par valgmuligheder på kaffemaskinen under morgenbuffeten, kuvertbrødet til middagen kunne godt strammes lidt op, en klæg oplevelse og endelig får man en lille mistanke om, at der, ved sin bestilling, kun er ledige værelser, hvis man opgraderer med en udgift på 200,- kr. til følge.
Som sagt, det er småting, og vi kommer gerne igen.
Nb! Homemade øllebrød den ene morgen var et hit!
Nb! Opskrift på mysli kunne være rar at få fingre i!

Pia og Finn!

Dato for ophold: marts 2022
Tak, Finn R

Kære Pia og Finn

Tusind tak for jeres positive anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er meget glade for at læse at I havde et godt ophold hos os og at I havde følelsen af at få valuta for pengene :)
Tak for jeres positive ord om vores værelse, maden og vores personale.

Vi sætter stor pris på jeres kommentarer på nogle af de ting I syntes vi kunne gøre bedre. Det er givet videre til de rette afdelinger.
I forhold til opgradering af værelse, det er oftest vores standard værelser der bliver booket først og i meget god tid, vi beklager dog at det er den følelse I sidder med at det var den eneste mulighed.
Vores team i receptionen kan altid være behjælpelige med evt. at finde nogle datoer hvor der netop er standard værelser ledige hvis dette ønskes.

Dejligt at øllebrøden var et hit :)

Vi vil glæde os til at byde jer velkommen i fremtiden.