Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com138 US$
Hotels.com138 US$
Priceline138 US$
Travelocity138 US$
Trip.com121 US$
Etrip139 US$
Anmeldt d. 5. december 2021

Vi kunne have haft et supert ophold, men................
Brødet serveret til middagen var af ringeste kvalitet. (Morgenbrødet var OK)
Vi klagede og og fik det frisket op i en microovn, resultat stenbrød..Vi var hos jer i 2dage.
Brødet burde ikke være fra et supermarked men hjemmebagt hos jer.
Vi var på en rundtur i det sydlige Jylland og mødte kun hjemmebagt brød på de andre hoteller/kroer selv op en Cafe i Kolding. Vi var fire andre steder.
Vi vender desværre ikke tilbage. Mvh. Dorthe Høybye Aage Tlf.:53387116

Tak, 638leifa
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2021

Kære Leif

Mange tak for jeres anmeldelse efter jeres ophold her hos os.

Vi er glade for at betjeningen og værelset har været godt. Dejligt at I har nydt vores beliggenhed.

Vi er kede af jeres oplevelse med vores hvide brød. Det er ikke vores standard, vi har egen bager som laver vores brød til alle måltiderne. Jeres kommentar omkring det er givet videre til den relevante afdeling.

Vi beklager at I har haft denne oplevelse og at I ikke vil komme tilbage og besøge os.

Ønsker jer en glædelig jul og godt nytår.

Anmeldt d. 28. november 2021 fra mobile enheder

Ikke et 4 stjerner hotel:

Positive:
- Rene og pæne værelser
- Fine omgivelser, måske en smule kedelige - ikke meget ‘hygge’, men Ok
- God servering af kage / kaffe - selvom personalet virkede meget forvirret over at nogen kunne finde på at bestille det kl 15:00?

Negative:
Meget begrænset udvalg mht mad, hvilket kan være Ok, hvis det er godt - det var ikke dårligt, men på ingen måde noget specielt i forhold til prisen.

Igennem mit arbejde kunne jeg få 20% rabat på overnatninger (6 personer), jeg havde informeret hotellet ved bestilling - intet problem. Men ved ankomst skulle jeg bruge lang tid/flere diskussioner med en mand i receptionen før det gik igennem. Da vi checked ud og fik kvitteringen opdagede vi at rabatten så ikke var med alligevel - forfra igen (og samme person, som ikke kommunikerede klart)

Vil vi anbefale stedet: nej

Tak, 313bj_rnc
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. december 2021

Kære Bjørn

Tak for din anmeldelse af jeres ophold hos os.

Vi sætter pris på jeres positive kommentarer om vores værelser og omgivelserne.

Tak for jeres kommentarer omkring kaffe/kage oplevelsen og jeres oplevelse af maden.
Vores menu kort er begrænset grundet efterveerne af Covid-19 situationen, normalt har vi et større A la Carte kort i Brasserie G. Vi er kede af at I have en dårlig oplevelse med det I fik.

Vi beklager at vi ikke var opmærksomme på jeres rabat ordning og ikke fik rettet det til inden I afrejste, det er meget beklageligt.

Hvis I har nogle spørgsmål eller ydereligere kommentarer må I endelig kontakte os direkte.

Anmeldt d. 18. november 2021

Et godt værelse med fine senge og ganske god 3 retters menu.
God information og et meget venligt personale. Beliggenheden med den gamle Lillebæltsbro er fint. Alting fungerer ganske upåklageligt, så det kan anbefales.

1  Tak, 505bennym
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2021

Kære Gæst

Mange tak for jeres fine anmeldelse efter jeres ophold her hos os.

Tak for de rosende ord om vores værelser, maden og vores personale.

Vi er glade for at I har haft et godt ophold hos os og at alt fungerede upåklageligt.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 15. november 2021

Overnattede på Trinity en enkelt nat i forbindelse med møde efterfølgende dag. Hotelværelset var i størrelse og renhed fint, men meget lydt. Du kan høre det meste ved siden af over over dig. Derudover kunne jeg fra mit værelse i stuen kigge direkte ind i mødelokalet lige over for. Tæt nok på til at kunne læse navneskiltene på deltagere :-). Så valgte gardiner trukket for.

Fik kun morgenmad, så kan ikke sige noget om restauranten ellers. Men fik desværre en skidt start på en ellers OK morgenmadsbuffet. Øverste tallerken i de 4-5 stabler der var at tage fra, havde tydelige gule "spor" og valgte derfor en anden stabel. Da jeg tager øverste tallerken her, bliver mine fingre smurt ind i remoulade fra undersiden af denne. Jeg kan se et par stykker flere under denne med remoulade også. Fik en fra hotellet hen og de fjerne disse, men de undlod at undersøge øvrige nærmere. Jeg valgte at holde mig til yoghurt og kaffe.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, famdk2019

Kære gæst

Mange tak for din anmeldelse efter dit ophold her hos os.

Tak for din kommentar i forbindelse med værelset, det sætter vi stor pris på.
Det er oftest muligt at flytte værelse, hvis du henvendte dig hos vores reception.

Vi er kede af din oplevelse i vores restaurant. Vi sætter meget stor pris på dine kommentarer i forbindelse med morgenmaden, som er meget konstruktiv. Det er taget til efterretning og er blevet givet videre til de relevante her i huset.

Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 14. november 2021

Til dagens dato det bedste sted, hvor servicen lige fra ankomsten i receptionen til serveringen i restaurant Lillebælt var i top klasse.
De sødeste, smilende og professionelle tjener med et skønt glimt i øjet.

1  Tak, ingeh996

Kære Inge

Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse af jeres ophold her hos os.

Mange tak for jeres meget rosende ord om vores personale og maden.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage en anden gang.