Fastlås den laveste pris fra disse websites
132 $
Expedia.com139 $
Hotels.com139 $
eDreams132 $
CheapTickets139 $
Priceline147 $
Trip.com150 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Vi havde 2 overnatninger på et Superior værelse. Fint og rent værelse der vendte mod eftermiddagssolen så der var meget varmt da vi ankom. Et velfungerende klimaanlæg fik hurtigt bugt med varmen og vi nød at det var meget støjsvagt om natten.
Vi havde morgen og aftensmad med, begge dage. Det var udmærket uden at være prangende. Boller og rundstykker var mega lækre. Middagen var lidt uorganiseret men det kan skyldes nyt og uerfaren personale, oven på corona-nedlukning.
Alt i alt et godt ophold som vi gerne vil gentage.

Tak, Jesper B
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Jesper

Tusind tak for jeres fine anmeldelse af jeres ophold her hos os.

Vi er glade for at læse at I har nydt jeres ophold hos os.
Tak for jeres rosende ord om vores hotel og måltiderene, vi er glade for at bollerne og rundstykkerne var lækre :)

Tak for jeres feedback omkring middagen, det tager vi med os videre så vi kan sikre at, nyt personale er med.

Vi vil glæde os til at byde jer velkommen her hos os en anden gang.

Ønsker jer en dejlig dag.

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Årlig genbesøg. Denne gang med familien og 2 værelser med hver en ekstra opredning. Var heldig og fik værelser med aircon. Værelser med det man kan forvente. Mangler aktiviteter for børn. Flot og varieret morgen buffet. Middagen synes nedgraderet noget i forhold til tidligere år. Godt udgangspunkt for BridgeWalking.

Værelsestip: Om sommeren bør man bestille værelse i blok 5/6 med aircon.
Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, PerR_13

Kære Per

Tusind tak for jeres fine anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Skønt at I har været her til jeres årlige besøg og med familien.
Vi er glade for at I har benyttet jer af vores faciliteter. Tak for jeres positive ord om morgenbuffeten og tak for jeres feedback i forbindelse med middagen, vi er kede af at I har haft den oplevelse her hos os.

Håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen til næste ord.

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

En enkel overnatning inkl aftensmad og morgenmad. Værelset var et standard dobbeltværelse. Ikke det største, men vi kunne være der. Gratis kaffe på værelset. WiFi fungerede uden problemer. En del stik på værelset, hvilket nogle gange kan være en mangelvare. Er du dårligt gående, så sørg for at få et værelse i stueetagen. Super fin udsigt over Lillebælt og den gamle Lillebæltsbro

Morgenmaden var ok. Brødet var super, men deres scrambled eggs havde ikke fået nok og var helt vandet. Restauranten (samme sted som morgenmaden) er hyggelig. Deres tre retters menu var fin - kødet dog lidt tørt - men smagen var der. Vi havde en hyggelig tjener ved vores bord, der vidste, hvad der foregik, mens vores fornemmelse af nogle af de andre tjenere vsrz at de ikke var helt inde i menuen og vi kortet.

Jeg forstår ikke deres corona-system. Ved ankomst skulle der vises corona-pas, hvorefter vi skulle bære et neongrønt armbånd under hele opholdet med begrundelsen: Så er vi fri for st spørge jer. NEON GRØNT passer ikke til noget som helst og var ubehagelig at gå rundt med (eneste fordel er, at hvis man skulle live væk, kunne man ses selv i mørke). De kunne i stedet have valgt at placere en tjener ved indgangen til restauranten, der hurtigt tjekkede corona-passet. Det andet er i min optik amatøragtigt og mest af alt minder om et all inclusive uden all inclusive.

Jeg forventer mere af et 4 stjerner hotel. 3 ville nok have været mere berettiget - men måske stjernene er givet med baggrund i deres konferencefaciliteter, der så ud til at være rigtig gode.

Værelsestip: Sørg for at få et værelse i stueplan, hvis du er dårligt gående da der ikke umiddelbart lod til at være elevator i værelsespavillionerne.
Tak, k_lindholm

Kære Gæst

Tusind tak for jeres anmeldelse af jeres ophold hos os.

Vi er glade for at læse at I har nydt værelset og tak for de positive ord om vores WiFi.

Tusind tak for jeres feedback om morgenmaden, som er blevet givet videre til de rette.

Tak for jeres kommentarer om vores Corona pas system.
Vi har valgt at gøre det på denne måde for at undgå at I skal finde Coronapasset frem flere gange under jeres ophold, og hvis nu der skulle være problemer med evt. apps, så kan I stadig komme i vores restauranter.
Tager naturligvis jeres kommentarer med videre til fremtiden.

Ønsker jer en god dag.

Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger med morgenmad og aftensmad - havde tilkøbt superior plus værelse. Alt var til ug med kryds og slange. Personalet var venlige og hjælpsomme, men “glemte” at kontrollere vores Corona pas, som selvfølgelig var i orden.

Tak, HanneM754

Kære Hanne

Tusind tak for jeres fine anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er glade for at læse at jeres ophold har været godt.
Tak for de rosende ord om vores personale, vi beklager dog at vi glemte at tjekke jeres Corona pas, det skal vi nok være mere opmærksomme på i fremtiden.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen en anden god gang.

Anmeldt d. 5. august 2021

Dejligt værelse med alt hvad vi havde brug for. Også plads til at sidde og hygge og sammen med de 2 hold vi var sammen med. Mange dejlige steder udenfor vi kunne sidde ved i det gode vejr. Flink personale der var flinke og lidt morsomme.

Værelsestip: Bed om at få et værelse ikke ret langt fra der hvor man skal spise. Vi fik desværre 3 næsten længst væk
Tak, Rejselysten100

Kære Gæst

Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse af jeres ophold hos os.

Vi er glade for at læse at I har nydt jeres ophold her hos os.

Dejligt at I har nydt værelset, som havde det I havde brug for og dejligt at I fik nydt det gode vejr udendørs.

Tak for de rosende ord om vores personale.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen en anden gang.

Trinity Hotel & Konference Hotel A/S