Fastlås den laveste pris fra disse websites
125 $
Expedia.com138 $
Hotels.com138 $
Priceline146 $
eDreams125 $
Travelocity138 $
CheapTickets138 $
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger med morgenmad og aftensmad - havde tilkøbt superior plus værelse. Alt var til ug med kryds og slange. Personalet var venlige og hjælpsomme, men “glemte” at kontrollere vores Corona pas, som selvfølgelig var i orden.

Tak, HanneM754
Lisbeth Vinther-Wilhelmsen, Salg hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2021

Kære Hanne

Tusind tak for jeres fine anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er glade for at læse at jeres ophold har været godt.
Tak for de rosende ord om vores personale, vi beklager dog at vi glemte at tjekke jeres Corona pas, det skal vi nok være mere opmærksomme på i fremtiden.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen en anden god gang.

Anmeldt d. 5. august 2021

Dejligt værelse med alt hvad vi havde brug for. Også plads til at sidde og hygge og sammen med de 2 hold vi var sammen med. Mange dejlige steder udenfor vi kunne sidde ved i det gode vejr. Flink personale der var flinke og lidt morsomme.

Værelsestip: Bed om at få et værelse ikke ret langt fra der hvor man skal spise. Vi fik desværre 3 næsten længst væk
Tak, Rejselysten100

Kære Gæst

Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse af jeres ophold hos os.

Vi er glade for at læse at I har nydt jeres ophold her hos os.

Dejligt at I har nydt værelset, som havde det I havde brug for og dejligt at I fik nydt det gode vejr udendørs.

Tak for de rosende ord om vores personale.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen en anden gang.

Trinity Hotel & Konference Hotel A/S

Anmeldt d. 4. august 2021

En rigtig flot ophold, med et rigtig god betjening og høflig personal ,med lidt humor
oveni. det kan vi godt li. ophold med kryds og slange fra os fra viborg.
Vi kommer helt sikker igen, men så vil vi ha en overnatning mere.

Værelsestip: Flotte udsigter.
Tak, 517steenh

Kære Gæst

Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er meget glade for at læse at I har nydt det hele her hos os og gerne vil komme igen.

Tak for de rosende ord om vores personale.

Anmeldt d. 2. august 2021

Vi havde 2 overnatninger, fin hotel, okay værelse, hvor der er fri kaffe eller the. Morgenmaden var okay, aftensmaden var rigtig god, men havde en lille fejl, for meget tallerken for lidt mad . Personalet var rigtig søde og altid smilende.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, nik221270

Tusind tak for jeres fine anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er glade for at læse at I har nyde jeres ophold hos os og gerne vil komme tilbage igen.

Tak for de rosende ord om vores værelse, aftensmad og personale.

Anmeldt d. 28. juli 2021

Vi havde købt et ophold med 3 retters middag og morgenmad, og det har vi ikke fortrudt. Dejligt hotel med god stemning og flinkt professionelt og serviceminded personale, god mad og dejligt morgenbord med frisk brød. Derudover kaffe- og the faciliteter på værelset. Vi gav kr. 100,00 mere for et superior værelse med god udsigt (ikke til broen), og de var godt givet ud. Området er spændende at udforske lidt, med en tur over den gamle bro, den gamle færgehavn osv., og ikke mindst en tur til charmerende Fredericia, som dog ligger en mindre køretur derfra. Vi var særdeles tilfreds, og kommer igen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, helle56

Kære Helle

Tusind tak for jeres fine anmeldelse efter jeres ophold hos os.

Vi er meget glade for at høre at I har nydt det og vil komme og besøge os igen.

Tak for de rosende ord om vores personale, mad og vores Superior værelser.
Dejligt at I fik nydt området med en tur over broen og Fredericia.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Ønsker jer en dejlig dag.