Dejligt sted, virkelig overholdelse af Covilha-19 regler.
Dejligt, at der skulle bruges handsker, når vi spiste morgenmad buffet.
Pæne værelser.
Mundbind, handsker og sprit var til fri afbenyttelse.
Godt sted at tage på udflugt fra

Tak, Konvalvej

Egentlig et konference Hotel, men det ses ikke på omgivelserne. Pæne rene og lyse værelser flere med udsigt til Lillebælt. Meget fin restaurant, fik en dejlig 3 retters menu. Morgenbuffeten var helt i top. Baren med dejlig udendørs område med udsigt.
Fin og høflig imødekommende betjening overalt, reception, restaurant, bar og rengøring. Servicen helt i top. Gode P-forhold. Det kan anbefales, at gå en lille tur, ca 500m, til den lille Snoghøj "havn" ved foden af den gl. bro, der er flot udsigt til Middelfart, broer og Lillebælt. Alt i alt et fremragende ophold.

1  Tak, AnnaMRK

Har været her for 5 år siden af 2 omgange hvor alt var rigtig godt.
Men blev meget overrasket denne gang.
Værelset var ikke rent, hår på badeværelset og beskidt badeforhæng.
Vi havde en 3 retters menu med i opholdet. Forretten var lunken torske salat som vi så stod på vogne ude i det fri igennem timer og var ikke på køl. Dette kunne smages.
Hovedretten var kold og vi måtte bede om at få det varmet.
Vi opgav til sidst og klage, da der var så mange konference folk på stedet, så personalet havde ikke tid til at hjælpe os med værelset og maden.
Vi kommer ikke igen desværre.

Tak, heidih_jerj2020

Var på overnatning 17 til 18 sep 20 skulle have taget nogle flere men det passede ikke ind i planlægningen
Gode værelser meget flot 3 retters menu virkelig topklasse og meget fin og beleven behandling af tjenere og reception
Det eneste man skal vænne sig til er at alt information foregår på skærm/tv så spares også papir
Mvh Karin og Sven

Tak, W7544BAsvens

Et velfungerende hotel med god restaurant og et meget venligt personale. Hotellet ligger i et dejligt område. Der er gode P-forhold lige ved døren.
Vi anbefaler gerne hotellet til andre, og vi kommer gerne selv igen.

Tak, johnsimonk