Anmeldt d. 19. september 2020

Virkelig dejligt sted. Sødt personale. Så smukke omgivelser. Dejligt pænt værelse. Rent og rart. Dyner og puder så skønne. Ligesom og sove derhjemme. Den lækreste mad. Vi fik 3 retter. Morgenmaden, der var alt hvad man kunne ønske sig. Alt var i top.

Tak, Krussedulle
Anmeldt d. 17. september 2020 fra mobile enheder

Et fantastisk hyggeligt hotel med super restaurant og brasserie med god mad og
fantastisk personale.
Helt klart et besøg værd, perfekt beliggenhed, naturen og selvfølgelig den gamle Lillebæltsbro.

Tak, Malmtupa
Anmeldt d. 14. september 2020

Rigtig rart, efter et par ophold på slotshoteller at komme til et moderne og forholdsvis nyt hotel (i forhold til Slotshotellerne) Rigtig god og behagelig betjening ved indtjekning, dejligt rent værelse og en god information via telefon app. Dejlig sød og kompetent betjening i restaurant og rigtig god mad (kunne sagtens have fået mere hvis det var ønsket)

Tak, Torben S
Anmeldt d. 13. september 2020

Konfirmanden og jeg synes at opholdet har været rigtig godt. Lækker værelse, lækker mad og dejlig service. Underholdningsfaciliteterne spot on. Brugte et par timer de 2 dage vi var tjekket. Bedste anbefalinger herfra. Vi kommer snart igen

Tak, Lonekim72
Anmeldt d. 12. september 2020

Venlig modtagelse, dejligt værelse med udsigt ned mod Snoghøj, alt pænt og rent.
Lækker 3 retters middag og lækker morgenmad. Ventede dog 35 min. på betjening efter anvisning af bord. Kommer gerne igen.

Tak, eriksH132VZ