Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

vores toilet var virkelig ulækkert, det var ikke gjort rent ordentligt - klistret og brunt indeni.. virkelig virkelig klamt... værelset var gammelt, men OK
er ked af det var så ulækkert nok det værste sted jeg har været

i får kun en stjerne pga det søde restaurantpersonale

Tak, mk00020
Anmeldt d. 2. august 2020

Min mand og jeg var på weekendophold der fra igår til idag ,og vi kan kun sige godt om hotellet . Dejlige værelser ,dejlig mad,super service og god stemning . Omgivelserne var også rigtig fine ,man kunne godt sidde udenfor og hygge sig. Vi kommer tilbage

Tak, britlutro
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal til Trinity hotel med overnatning 3 retter mad til aften og morgenmad. Godt tilbud
Hotellet er super lækkert og der er styr på det, god betjening.
Men men...middagsmaden var middelmådig...og den manglende service der var i restaurant var pinlig...vi sad længe og ventede på vores retter og måtte flere gange spørge om vi snart fik vores mad, brødet som vi bad om kom aldrig. Maden, som egentlig var okay, blev lige pludselig ikke interesant...nu var vi istedet kun obs på hvor ofte serveringspersonalet gik forbi os uden at tænke...hov de to mangler da noget mad på bordet.

Øv øv, ellers et dejligt hotel i dejlige omgivelser men man kunne ønske sig at jeres serveringspersonale var lidt mere på og måske smilede lidt.

Tak, pialeander
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi boede 2 dage på Trinity Hotel & Konference center. Gode faciliteter, skøn udsigt, dejlig mad og drinks med god betjening.

Vi havde et superior værelse, som kostede 200 kr ekstra. Vi fik til gengæld udsigt ud til Lillebæltsbroen og kig til vandet. Skønt at vågne op til. Vi kunne gå ned til broen og vandet på 5 minutter.

Eneste minus var, at der ikke blev fyldt op med kaffe på værelset.

Tak, maikenh
Anmeldt d. 1. august 2020

Virkelig dejligt ophold. Skønt værelse,pænt og rent. Lækkert mad og gode forhold i disse Corona tider.
Venligt og imødekommende personale. Alt pænt ude og inde.
Gode muligheder for at lave diverse udflugter.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 922birthes