Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Kan give hotellet mine allerbedste anbefalinger.
Vi er her for 5. gang og har kun rosende ord! I disse coronatider er morgenmadsbuffet afskaffet til fordel for små, lækre portionsanretninger. Det er genialt og særdeles betryggende!
Venligt og imødekommende personale som sædvanlig.
Vi kommer igen til august på golfophold med hver vores gruppe.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 672lenek
Anmeldt d. 29. juni 2020

Ikke et hotel for gangbesværede. Alt for lange gange.
Maden var ok, men ikke særlig opfindsom.
Morgenmadsbuffet’en var genial, alt i små skåle, så man kun selv rørte ved maden.
Udcheckning kl 10 er alt for tidligt på en lørdag. Lige som morgenmaden også sluttede der.

1  Tak, 462elsef
Anmeldt d. 28. juni 2020

Vi bestilte et weekendophold med 2 overnatninger i forbindelse med at vi skulle på Bridgewalking. Vi vil bestemt anbefale at ta to overnatninger. Der er meget at se i Fredericia og også i nærheden af hotellet er der skønne vandreruter.
Maden: vi fik den skønneste Morgenbuffe, med små anrettede skåle og friskbagt brød.
Og... 2 x 3 rettes menu om aftenen, bestående af de lækreste ting og serveret af et professionel personale team. Mange tak. :-)
MVH Jane og Ole, Ringkøbing.

Tak, JaneHornskov
Anmeldt d. 28. juni 2020

Et godt hotel med god beliggenhed , fint værelse og et MEGET serviceminded og venligt personale.
God og lækker mad.
"Coronavenlig" morgenmad, hvor der var taget alle sikkerheds forbehold.
Alt var var perfekt.
Vi kommer gerne igen.

Tak, JensenSkovlunde
Anmeldt d. 28. juni 2020

Fantastisk hotel i skønne omgivelser, og uden tvivl ikke sidste gang vi besøger Trinity.

Fine værelser, fantastisk mad og venligt personale.

Ligger nemt og bekvemt kun 10 minutters kørsel fra motorvejen.

Tak, MathiasBalling