Anmeldt d. 28. juni 2020

Tak for et fuldstændig fantastisk ophold... Smukke omgivelser, fantastisk mad og de dejligste værelser... Meget overvældende.
Helt klart et besøg værd og vi kommer gerne igen.
Det kan anbefales til alle.

Tak, 726pernillec
Anmeldt d. 19. juni 2020

Super dejligt værelse Vi fik værelse med udsigt til broen, køleskab og aircon. Rigtig dejligt mad om aftenen og dejlig morgenmad. Intet at klage over. Søde tjenere og i receptionen. Min mand sidder i kørestol, dejligt med handicap toilet på hotellet. Vi har været der 6 gange og kommer igen

Tak, hansp996
Anmeldt d. 15. juni 2020

Dejligt værelse, dejlig mad, fin betjening, styr på "coronaen" ikke mindst.
Vi nød vores lille miniferie med 3 overnatninger og kan kun anbefale hotellet.
NB. Hotellet har en central placering for ture denne gang i Jylland

Tak, 246peri
Anmeldt d. 14. juni 2020

Vi takker mange gange for dette gode ophold. Alt var perfekt; receptionen, maden og betjeningen som også var behjælpelig med en mindre forkælelseskurv. Håber vi snart ses igen....Skønt at opleve hvor godt det fungerer dagligt, når jeg ellers normalt kun har deltaget på kursus hos Trinity. Som også var perfekt

Tak, X6027GVbriana
Anmeldt d. 12. juni 2020

På en overnatning og et restaurantbesøg havde min kone og jeg en række ærgerlige oplevelser, som jeg vil bringe nogle typiske eksempler på: Da vi skulle bruge nøglekortet virkede det ikke. Beskeden fra receptionen var, at så måtte vi komme op til receptionen og hente et nyt kort (og de kendte godt problemet). Der var lang vej fra værelset i yderste blok til receptionen for ældre menneske, men de ville ikke sende nogle fra receptionen for at hjælpe os. Værelset vi fik var steghedt, fordi solen hele dagen havde bagt på det store glasparti og personalet havde ikke trukket gardinerne for. Vi luftede ud, men først hen på morgenen var temperaturen OK. Vi fik en tre retters menu, som var OK og betjeningen var venlig og opmærksom. Morgenmaden var kedelig, sikkert pga coronarestriktioner, men når man så spørger til udvalget af morgenmadsprodukter, får man det svar, at det er ved den pågældende ikke, det er nogle andre, der sætter tingene frem (man prøver ikke at imødekomme gæsten). Ved udcheck viser det sig, at man har lagt 100 kr på værelset pris for en opgradering uden at informere gæsten. Det viste sig så ikke at være en opgradering og beløbet blev frafaldet.

Alt i alt en lidt kedelig oplevelse, som let kunne have været undgået, hvis personalet havde været opmærksom på gæstens ønsker og behov samt udvist lidt mere omhyggelighed. Men det kommer sikkert, når rutinerne er indøvet igen.

Tak, Søren R