Anmeldt d. 27. januar 2020

Det bedste ophold, ever. Vores værelse blev opgraderet, så vi fik et stort lækkert værelse. Vores ophold var med morgenmad og aftensmad, hvilket var super lækkert, virkelig godt med. Servicen var helt i top uanset hvor vi var henne på hotellet. Skal du slappe af i gode omgivelse er trinity det perfekte valg

Dato for ophold: marts 2019
Tak, camillamZ8295PZ
Anmeldt d. 26. januar 2020

Købte en deal til en lille venindetur. Det var helt fantastisk. Lækkert mad og alle ansatte var søde og imødekommende. Værelset var fint og stort, badeværelset skønt og sengene var virkelig gode at sove i. Morgenmaden var perfekt! Vi kommer helt klar igen.

Tak, JetteH52
Anmeldt d. 20. januar 2020 fra mobile enheder

Et ok ophold, men ikke mere end det.
Værelset var fint, med fin udsigt, selvom der ikke var betalt ekstra for det.
Maden var ikke noget at råbe hurra for. Vi ventede 35 min inden forretten kom, og det så ud til at den havde stået og ventet i flere timer.

Tak, thomasjG7858DM
Anmeldt d. 13. januar 2020

På vores værelse var det længe siden bruseforhænget var vasket, det var gult og stift på det nederste stykke. Desuden var der et par mistænkelige brune pletter på væggen i brusekabinen det lignede l....
Kaffebordet var lækkert med skønne kager, vi manglede absolut ingenting, dog måtte vi konstatere at det var krympet væsentligt i forhold til et tidligere ophold omkring årsskiftet til 2017.
Det er vist en tilsnigelse at kalde snacken til champagnen for en ret på menuen. Menuen består altid de retter der bliver serveret ved bordet, ligesom det gjorde sig gældende tidligere år.
Retten med rødbederimmet torsk, var desværre uspiselig, da fisken lugtede decideret dårligt, det skal hertil nævnes at både min mand og jeg er vilde med al slags fisk. Restaurantchefen tog den med i køkkenet og kom tilbage med en forklaring om at det var måden den var tilberedt på, der gav lugten. Dette er jeg ikke enig med ham i, da lugten hverken kom fra rødbedesaften eller salt.
Vi var også skuffede over at der ikke var valgt en ny vin til hver ret.
Til gengæld var personalet utroligt søde og hjælpsomme, bordene smukke, musikken god og fyrværkeriet fantastisk.

Dato for ophold: december 2019
Tak, liselotteh543
Anmeldt d. 9. januar 2020

Altid et godt sted at overnatte, holde konference eller tage et weekendophold med spisning. På Trinity får man altid en god betjening af det venlige og imødekommende personale. Maden er rigtig god. Menukortet er ikke prangende, da stedet jo er baseret på møde og konference, men man kan altid finde et godt måltid på kortet :-)

Tak, Kjeld P