Anmeldt d. 3. april 2017 fra mobile enheder

Er lige hjemvendt efter et ellers udmærket ophold på Trinity Hotel & Konference Center. Dog oplevede vi en heftig trafik af andre gæster som kunne kikke lige ind, når de gik på flisegangen lige udenfor vores værelsevindue i stueplan.
Da vi skulle nyde middagen, blev vi anvist et bord tæt op af en glasvæg ind til et stort lokale fyldt helt op med gæster. Således sad vi lige op af en masse andre gæster som var en del af et større selskab. Da vi gjorde tjeneren opmærksom på situationen, fik vi dog frit valg for en anden plads. Men det ville være ønskeligt med en mere opmærksom betjening i en situation med så mange gæster.
Vi vil nok ikke vælge dette hotel en anden gang, når vi vil nyde et weekend ophold for to. Desværre havde vi begrænset valgmuligheder, da det var et Bellevue gavekort.

Dato for ophold: april 2017
Tak, Karen Marie N
Anmeldt d. 17. marts 2017 fra mobile enheder

Godt konference hotel med gode faciliteter. God lokaler, dog kan det knibe lidt med udsynet til skærm/lærred fra nogle pladser fordi nogle lokaler er smalle.
God forplejning, både ved lokaler og til frokost. Kaffen kunne dog blive bedre.

Dato for ophold: marts 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Per A
Anmeldt d. 1. marts 2017 fra mobile enheder

Var her på et kursus. Alt fint og godt. God plads og pænt alle steder. Bookede værelset på booking.com og det virkede fint. Dejligt stort værelse. Fin restaurant. Kursus og konference faciliteterne er helt OK. Der er et godt læringsniveau.

Dato for ophold: marts 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Georg S
Anmeldt d. 19. februar 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt og roligt ophold på Trinity Hotel & Konference Center. Det kæmpe store plus går til den lækre morgenmadsbuffet! Der var pænt og rent overalt, hvilket betyder rigtig meget for helhedsbilledet af stedet.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, JulieM5874
Anmeldt d. 18. februar 2017

På konference her.
Fin indtjekning og værelser er renlige.
Afstand til reception og konferencerummene er dog ret stor for nogle værelser (bl.a. mit), hotellet er kun i ti plan. Fine forhold ang. konferencen, WiFi fungerer fint.
Spisestue med formidabel udsigt. God mad til frokost, varieret og frisk.
Til aftenen synes jeg det var bare gennemsnit, intet at skrive hjem om her.
Alt i alt et ordentligt sted.
Baren om aftenen er overpriced, folk har jo ikke andre steder at gå hen.

Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger