Anmeldt 4. oktober 2016

Trinity ligger rigtig flot med Lillebælt og Lillebæltsbroen inden for gå afstand. Lån gratis en af deres udmærkede cykler, og cykel over broen til Hindsgavl eller op til voldanlægget omkring Fredericia.

Ved ankomsten fik vi flot kaffe servering som del af vores Spot deal.

Værelset (to enkeltsenge) var stort og rummeligt og ditto badeværelse - ikke megen charme. Velfungerende wifi.

Morgenmad en decideret skuffelse. Et nogenlunde udvalg - ikke noget ekstraordinært - men problemet var, at det kneb gevaldig med at få fyldt op. Morgenmad serveres til 10:00, men 9:30 var fadet med special/bløde oste aldeles tømt; der var intet rugbrød; kun to slags kedelige rundstykker at vælge mellem og på et tidspunkt var det nødvendig at bede om flere tallerkner. Der kom senere ny fad med ost - flot anrettet - mens der ikke kom mere rugbrød.

Til Trinity's undskyldning må siges, at der var mange sultne (Spot deal) gæster - således var der ikke rift om aviser (Politiken, Berlingske, JP).

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, jenspeter
Anmeldt 1. oktober 2016 fra mobile enheder

Fredeligt hotel beliggende tæt ved den gamle Lillebæltsbro. Tag en gåtur over broen.
Godt værelse; meget pænt og bekvemt indrettet med prisværdig god rengøring.
Restaurant; menu får middel karakter, morgenbuffet er god - omend kaffen kan være varmere.

Overnattede: oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, bhaster
Claus P, Chef  hos Trinity Hotel & Konference Center, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. oktober 2016

Kære bhaster

Mage tak for din tilbagemelding og de pæne ord. Jeg er selvfølgelig ikke glad for at vores restaurant kun får middel, men det er taget til efterretning, tak

Anmeldt 30. september 2016 fra mobile enheder

Vores værelse (nr 650) var med udsigt til både bro og vand. Dejlig seng og fantastisk morgenbuffet - med friske og gode råvarer.
Vi besøgte også restauranten og fik en fantastisk middag.
Te og kaffe på værelserne

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Rejseglad2013

Kære Rejseglad2013

Mange tak for den "store buket roser". Det er altid dejligt at høre at vores gæster har haft en god oplevelse.

På gensyn!

Med venlig hilsen
Claus Pedersen
Hotelchef

Anmeldt 27. september 2016

2 dages kursusophold med super fin fortærring, dejlige værelser og ikke mindst den lækre menu med dertilhørende vin. Super fine udenomsarealer, udsigt til Gl. Lillebælt'sbro og dejligt område til en travetur.

• Overnattede: september 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, SusanneR1159
Anmeldt 19. september 2016

Vi havde fået et weekendophold på dette sted, og må sige, at det levede fuldt ud op til vores forventninger.
Trinity ligger helt utrolig flot ned med Lillebælt.
Man mødes med et smil, når man træder ind. Værelserne er store og gode - sengene sover man godt i.
Der er mange udfoldelsesmuligheder, og maden i restaurant Lillebælt er udsøgt - spændende retter og en fin betjening - vi fik tre retter med vin valgt af stedet, og det var af høj klasse. Cafeen er også hyggelig og her får også en fin betjening.
Morgenmaden er et stort varieret morgenmadsbuffet, hvor man bestemt ikke går sulten fra.
Alt i alt kan stedet anbefales

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Evan J