“Persille sauce, smager af sure sokker”
Anmeldelse af Cozy

Cozy
Beskrivelse: COZY Café & Restaurant ligger på kanten af havnebassinet på Fredericia Lystbådehavn, med en fantastisk udsigt over Lillebælt

Rød spætten var næsten færdigstegt,der var stadig røde ben i den, men at kalde det persille sauce, fy for pokker.
Personalet spurgte i starten til om alt var ok, da vi havde spist var interessen for os væk.
Vi tog irsk kaffe på båden

Tak, Compass27428444263
CozyFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Jeg beklager meget at i ikke føler jer set hos os.
Det har bestemt ikke været vores mening, vi stræber altid efter, at give vores gæster en god oplevelse.
Så det kan jeg kun beklage.

Jeg håber i giver os en chance for at vise at vi er bedre end det.

Anmeldt 10. juni 2020

Købte månedens menu - vinmenuen lever helt klart op til forventningerne Men syntes at de enkelte retter er lidt for simple (der kunne ha været hjemmebagt brød til eller en let sauce til forretten og unghane med kartoffelgratin...savnede lidt sprøde grøntsager eller en salat til)...bare et fif

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Tina_fra_Kolding

Hej Tina
Tusinde tak for din respons.
Hjemmebagt brød har vi altid i huset, så dette kan man altid få hvis man spørger efter det.
Meningen med menuen, er netop at der skal være plads til alle 3 retter, derfor er det mindre retter, men lavet med det gode håndværk.
Den skifter hver måned, så jeg håber i giver en af de andre menuer en chance (:
Jeg vender selvfølgelig din anmeldelse med køkkenet, så kan de tage det op til overvejelse.

Anmeldt 18. april 2020

Har hentet mad flere gange her i Corona-tiden, intet at klage over.
Dagens ret i denne weekend er kræs, kalvesteg stegt som vildt til kun 69,-

Dato for besøg: april 2020
Tak, 104ullar
CozyFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2020

Hej Ulla
Vi er meget glade for at i har nydt at hente mad fra os, og vi sætter stor pris på støtten.

Anmeldt 9. april 2020

Cozy skuffer aldrig. Hvad enten det handler om en lille frokostbestilling eller et større selskab, så leverer Cozy! Menukortene rummer alt, hvad sådan et skal indeholde - og hvis der ønskes mere, er de fleksible. Personalet er flinke, og atmosfæren er generelt god. Kan klart anbefales.
Deres take-away mad i coronatiden er også fortræffelig.

Dato for besøg: april 2020
Tak, peteringemann
CozyFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. april 2020

Hej Peter
Tusinde tak for de rosende ord.
Det varmer ekstra meget i denne tid (:

Anmeldt 23. november 2019

Bestilte en teatermenu.
Forretten var meget sur og blev efterfulgt af et glas for sent serveret glas hvidvin, som fulgte med menuen. Vi nåede at komme igennem forretten hvorefter vi spurgte efter drikkevarer. Der blev skænket et glas hvidvin, men ikke spurgt om vi havde brug for andet dertil.
Hovedretten var en kalvefilet som var meget ujævnt stegt. Oplevelsen var, at menuen var meget pænere beskrevet end lavet og lav på service.
Vi fik dog tilbudt dessert som kompensation for manglende drikkevarer.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Pernille H
CozyFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2019

Hej Pernille

Jeg beklager meget, at i har haft en dårlig oplevelse hos os.
Jeg har talt med personalet, og kan forstå der er opstået en kommunikations fejl personalet imellem, og det er selvfølgelig beklageligt.

At maden ikke levede op til jeres forventninger, kan jeg selvfølgelig også kun beklage.

COZY

Rejsende, der kiggede på Cozy, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Cozy? Fortæl om dine oplevelser!