“Øv for en lunken oplevelse”
Anmeldelse af Cozy Café & Restaurant

Cozy Café & Restaurant
Beskrivelse: COZY Café & Restaurant ligger på kanten af havnebassinet på Fredericia Lystbådehavn, med en fantastisk udsigt over Lillebælt

Vi var der til frokost, jeg bestilte pandestegte fiskefileter og min kone senneps sild.

Ifølge min kone var det super , men mine fiskefileter var bløde, meget vandede og langtfra pandestegte og smagte mere af mikro optøede og let lunet på panden, rent faktisk uspiselige, og jeg er ikke kræsen.

Super service som tilbyd nye, men havde dog mistet appetitten, tilbød så en kaffe istedet.

Sg.... Lidt ærgerligt , og sikkert et super sted i foråret og sommeren, men ikke denne dag.

Nu var det tre gange vi var der, første, sidste og eneste gang.

Maden : 0 stjerner
Service: tre stjerner.
Beliggenhed: 5 stjerner.
Prisniveau: tre stjerner.

Tak, jesvoight
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Jesvoight

Jeg beklager meget du har haft en dårlig oplevelse hos os.
Der sker desværre fejl engang i mellem, og det ærger mig, at du ikke gav os en chance for at vise at vi er bedre end det, du beskriver her. Dette er ikke standarten hos os.

Jeg kan garantere dig for at du har fået friske fisk, leveret af strib fisk. Da det er det eneste sted hvor vi får fisk fra.

Vi vil selvfølgelig gerne endnu engang tilbyde dig, at komme og få en gang fiskefilet på husets regning, og dermed give os en chance for at vise at vi er bedre, end det du har oplevet.

Jeg beklager endnu engang.

Anmeldt 28. september 2018 fra mobile enheder

Fint placeret ved marinaen med god udsigt over Lillebælt og mulighed for udendørs servering i godt vejr.
Maden var veltilberedt anrettet flot og smagte herligt. Menuen indeholder noget for enhver smag og naturligvis er fisk godt præsenteret, betjening var hurtig og venlig.

Nice located by the marina with good view of the Little Belt and the possibility of outdoor dining in good weather.
The food was well prepared, nice and tasted delicious. The menu contains something for every taste and of course fish is well presented, service was prompt and friendly,

Tak, Lone5792
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018

Hej Lone
Tak for den flotte anmeldelse, det glæder os at i har nydt jeres besøg hos os (:
Vi håber at se jer igen.

Anmeldt 23. august 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted ved vandet med lækker mad og rigtig god, personlig service fra ejerne. Kan varmt anbefales!

Tak, Malenedegn
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Hej Malene
Tusinde tak for de rosende ord, og den fine anmeldelse.
Det glæder os, at i har nydt jeres besøg hos os.

Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Har nydt en lækker fiskeret på cafe Cozy i hyggelige omgivelser med flot udsigt over lystbådehavnen og med utrolig venlig betjening. Kan varmt anbefales - vi vender tilbage

Tak, Marianne B

Hej Marianne
Tusinde tak for de rosende ord.
Vi glæder os til at se jer igen (:

Anmeldt 7. august 2018

Vi var på cafeen for at få noget koldt at drikke og is til ungerne. Dejligt med et godt udvalg af drikkevarer med flere spændende specialøl. Betjeningen og beliggenheden var helt perfekt.

Tak, lisehald
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2018

Hej Lise
Tak for den fine anmeldelse, dejligt at i nød jeres besøg hos os.
Vi håber at se jer igen (:

Rejsende, der kiggede på Cozy Café & Restaurant, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Cozy Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!