“Fantastisk service”
Anmeldelse af Cozy Café & Restaurant

Cozy Café & Restaurant
Beskrivelse: COZY Café & Restaurant ligger på kanten af havnebassinet på Fredericia Lystbådehavn, med en fantastisk udsigt over Lillebælt
Anmeldt 23. august 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted ved vandet med lækker mad og rigtig god, personlig service fra ejerne. Kan varmt anbefales!

Tak, Malenedegn
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. september 2018

Hej Malene
Tusinde tak for de rosende ord, og den fine anmeldelse.
Det glæder os, at i har nydt jeres besøg hos os.

Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Har nydt en lækker fiskeret på cafe Cozy i hyggelige omgivelser med flot udsigt over lystbådehavnen og med utrolig venlig betjening. Kan varmt anbefales - vi vender tilbage

Tak, Marianne B

Hej Marianne
Tusinde tak for de rosende ord.
Vi glæder os til at se jer igen (:

Anmeldt 7. august 2018

Vi var på cafeen for at få noget koldt at drikke og is til ungerne. Dejligt med et godt udvalg af drikkevarer med flere spændende specialøl. Betjeningen og beliggenheden var helt perfekt.

Tak, lisehald
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. august 2018

Hej Lise
Tak for den fine anmeldelse, dejligt at i nød jeres besøg hos os.
Vi håber at se jer igen (:

Anmeldt 13. juli 2018

Lækker mad og god service. Dejlig tilberedt. lækre vine og specialøl, Hyggelig med udsigt over lystbådehavnen

Tak, Jan_M_55
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juli 2018

Hej Jan
Tusinde tak for den fine anmeldelse (:
Det glæder os, at i har nydt jeres besøg.

Anmeldt 10. juli 2018

Fik serveret en wienerschnitzel - det var virkelig god - betjeningen hurtig og god stemning - kan varmt anbefales

Tak, Vectra15

Hej Vectra
Tak for de rosende ord.

Rejsende, der kiggede på Cozy Café & Restaurant, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Cozy Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!