“Fantastisk hyggelig restaurant”
Anmeldelse af Cozy Café & Restaurant

Cozy Café & Restaurant
Beskrivelse: COZY Café & Restaurant ligger på kanten af havnebassinet på Fredericia Lystbådehavn, med en fantastisk udsigt over Lillebælt
Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Har nydt en lækker fiskeret på cafe Cozy i hyggelige omgivelser med flot udsigt over lystbådehavnen og med utrolig venlig betjening. Kan varmt anbefales - vi vender tilbage

Tak, Marianne B
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. september 2018

Hej Marianne
Tusinde tak for de rosende ord.
Vi glæder os til at se jer igen (:

Anmeldt 7. august 2018

Vi var på cafeen for at få noget koldt at drikke og is til ungerne. Dejligt med et godt udvalg af drikkevarer med flere spændende specialøl. Betjeningen og beliggenheden var helt perfekt.

Tak, lisehald
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. august 2018

Hej Lise
Tak for den fine anmeldelse, dejligt at i nød jeres besøg hos os.
Vi håber at se jer igen (:

Anmeldt 13. juli 2018

Lækker mad og god service. Dejlig tilberedt. lækre vine og specialøl, Hyggelig med udsigt over lystbådehavnen

Tak, Jan_M_55
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juli 2018

Hej Jan
Tusinde tak for den fine anmeldelse (:
Det glæder os, at i har nydt jeres besøg.

Anmeldt 10. juli 2018

Fik serveret en wienerschnitzel - det var virkelig god - betjeningen hurtig og god stemning - kan varmt anbefales

Tak, Vectra15

Hej Vectra
Tak for de rosende ord.

Anmeldt 1. juli 2018

Er lige kommet hjem efter en tur på Cocy , og det er bestemt sidste gang vi kommer der , vi bestilte en kande vand til vores mad og da den kom var kanden kun 2/3 dele fuld, vi bad betjeningen om at fylde kanden helt op og det blev gjort, men da vi så skulle betale stod der 2 kander vand a`` 25,00 stk på vores regning og da jeg spurgte til den dobbelte pris på vandet fik jeg at vide at vi jo havde fået fyldt kanden op hvortil jeg svarede at den jo ikke var fyldt op fra starten , dertil kom et flabet svar tilbage med besked om at deres kander aldrig var fyldt helt op og at sådan var det altså der . Dårligere sevice skal man kigge længe efter :( Kommer der ikke igen ......

Tak, Jeanette V
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2018

Hej Jeanette
Jeg beklager at i føler jer dårligt behandlet hos os.
Jeres karaffel med vand skal selvfølgelig være fyldt når i får den serveret, og i skal bestemt ikke betale ekstra hvis ikke kanden er fyldt op med vand.
Jeg håber dog at maden i fik smagte godt og at i ellers har nydt jeres besøg.
Hvis i skulle ønske at komme igen, giver vi selvfølgelig en gratis kande vand, hvis i oplyser om det (:
Jeg håber vi kan få en ny chance.

God dag

Rejsende, der kiggede på Cozy Café & Restaurant, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Cozy Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!