“Dårlig service...”
Anmeldelse af Cozy Café & Restaurant

Cozy Café & Restaurant
Beskrivelse: COZY Café & Restaurant ligger på kanten af havnebassinet på Fredericia Lystbådehavn, med en fantastisk udsigt over Lillebælt
Anmeldt 1. juli 2018

Er lige kommet hjem efter en tur på Cocy , og det er bestemt sidste gang vi kommer der , vi bestilte en kande vand til vores mad og da den kom var kanden kun 2/3 dele fuld, vi bad betjeningen om at fylde kanden helt op og det blev gjort, men da vi så skulle betale stod der 2 kander vand a`` 25,00 stk på vores regning og da jeg spurgte til den dobbelte pris på vandet fik jeg at vide at vi jo havde fået fyldt kanden op hvortil jeg svarede at den jo ikke var fyldt op fra starten , dertil kom et flabet svar tilbage med besked om at deres kander aldrig var fyldt helt op og at sådan var det altså der . Dårligere sevice skal man kigge længe efter :( Kommer der ikke igen ......

Tak, Jeanette V
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2018

Hej Jeanette
Jeg beklager at i føler jer dårligt behandlet hos os.
Jeres karaffel med vand skal selvfølgelig være fyldt når i får den serveret, og i skal bestemt ikke betale ekstra hvis ikke kanden er fyldt op med vand.
Jeg håber dog at maden i fik smagte godt og at i ellers har nydt jeres besøg.
Hvis i skulle ønske at komme igen, giver vi selvfølgelig en gratis kande vand, hvis i oplyser om det (:
Jeg håber vi kan få en ny chance.

God dag

Anmeldt 20. juni 2018

Vi spiste aftensmad på Cozy, og det var en god oplevelse. Det var rigtig god mad, og vi gik mætte og tilfredse derfra.

Tak, Klaus L
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juni 2018

Hej Klaus
Tak for de rosende ord.
Vi er glade for, at i havde en god oplevelse hos os.

Anmeldt 5. juni 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte nachos. Osten var helt brændt, kyllingen var ulækker, som dyppet i vand, fyldt med brusk og ekstremt store stykker. Jalapenos var helt bløde og også helt våde. Kyllingen var også lyserød. Dårlig og flabet service

Tak, feridsafeta
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. juni 2018

Hej Feridsafeta
Jeg er meget ked af at hører, at i har haft en dårlig oplevelse hos os.
Vi tager selvfølgelig imod jeres kritik, og forbedre os.

Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Fuld valuta for pengene. Spillede optimalt på alle parametre. 3 x wienerschnitzel og 1 gang svinekæber. Alt i top. Sødeste servering, skøn udsigt og rimelige priser.
We'll be back

Tak, kubbi
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. april 2018

Hej Kubbi
Tusinde tak for de rosende ord.
Vi glæder os til at se jer igen (;

Anmeldt 30. marts 2018

Fantastisk sted, god stemning og udsigt, Venlig og rar betjening, og fantastisk mad, et sted vi anbefaler og kommer igen,

Tak, leif j

Hej Leif
Tak for den finde anmeldelse. Det glæder os, at i har nydt at besøge os.
Vi glæder os til at se jer igen (:

Rejsende, der kiggede på Cozy Café & Restaurant, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Cozy Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!