“Uhmmmm”
Anmeldelse af Cozy Café & Restaurant

Cozy Café & Restaurant
Beskrivelse: COZY Café & Restaurant ligger på kanten af havnebassinet på Fredericia Lystbådehavn, med en fantastisk udsigt over Lillebælt
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Fuld valuta for pengene. Spillede optimalt på alle parametre. 3 x wienerschnitzel og 1 gang svinekæber. Alt i top. Sødeste servering, skøn udsigt og rimelige priser.
We'll be back

Tak, kubbi
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. april 2018

Hej Kubbi
Tusinde tak for de rosende ord.
Vi glæder os til at se jer igen (;

Anmeldt 30. marts 2018

Fantastisk sted, god stemning og udsigt, Venlig og rar betjening, og fantastisk mad, et sted vi anbefaler og kommer igen,

Tak, leif j

Hej Leif
Tak for den finde anmeldelse. Det glæder os, at i har nydt at besøge os.
Vi glæder os til at se jer igen (:

Anmeldt 21. marts 2018 fra mobile enheder

Hvorfor kan man kun give 5 stjerner????
Jeg fik deres burger til aften, og det var smagsmæssigt den bedste burger jeg har fået. Nogensinde!
Alt var perfekt afstemt, og Vesterhavsosten den fineste prik over i’et.
Sæt Cozy på din “bucket-liste”, det er fantastisk mad uanset hvad du vælger! Livet er kort - så nyd en aften på Cozy, så er du lidt tættere på himlen..

Tak, EvaP1942
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. marts 2018

Hej Eva
Tusinde tak for den fineste anmeldelse.
Vi er glade for at i nød oplevelsen hos os (:

Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Var der med 2 børn. Maden var god og betjeningen venlig og hurtig. Portionerne kunne måske være lidt større og med lidt mere tilbehør, men det der kommer på tallerkenen smager fortrinligt.

Tak, KimH2468
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. marts 2018

Hej Kim
Tak for den fine anmeldelse. Det glæder os at maden smagte dejligt.
Hvilken ret var der for lidt mad på? Vi arbejder altid med at optimere os, og sørge for at vores gæster er glade, tilfredse og selvfølgelig at de går mætte fra COZY.
Derfor er vi villige til at tage imod kritikken og forhåbentlig ændre den, til næste gang i kommer forbi (
COZY:

Anmeldt 18. december 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad og veltilberedt, ros til kokken og venligt personale der er smilende og talende. Vi var 5 personer. Vi bestilte forskelligt mad, og det blev serveret på samme tid.

Tak, Laila H
CozyCafeFredericia, Gæsteansvarlig hos Cozy Café & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. december 2017

Hej Laila
Tak for den fine anmeldelse.
Dejligt at høre, i har nydt at besøge os.

Rejsende, der kiggede på Cozy Café & Restaurant, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Cozy Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!