“Hyggelig restaurant med rigtig god mad”
Anmeldelse af Big Due

Big Due
nr. 1 af 16 Restauranter i Farum
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer

Virkelig lækker mad. Høfligt og opmærksomt personale. Super betjening i hyggelige omgivelser. Kan varmt anbefales

Tak, soerevik

Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg er kommet der igennem mange år, og der har aldrig været noget at klage over. Virkelig sødt personale og sindsygt lækker mad! Vi bor ca. 25 km. væk, men alligevel vælger vi altid denne italienske restaurant.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Challe02
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

På Big Due formår de at gøre en beklagelig fejl til en festaften
Fantastisk personale og servering
Antipasta fantastisk
Dejlige hovedretter. Prøv lige de lammekroner.
Rigelig, mere end jeg kunne spise, så resten fik vi en doggy-bag .
På trods at fyldte maver klarede de yngste tiramisu og is. Tak

Dato for besøg: juni 2020
Tak, bodilhammer
Anmeldt 9. april 2020 fra mobile enheder

Take Away. Vi bestilte et en portion pasta med seafood og 1 x melon med Parma som dele forret - helt igen super. Dernæst 3 x kalvemørbrad med champignon sovs / trøffel - fantastisk mør og smagsfuld. Kæmpe portioner - to store stykke mørbrad per portion. God værdi for pengene.

Dato for besøg: april 2020
1  Tak, claush194
Anmeldt 16. marts 2020 fra mobile enheder

Kan slet ikke rose restauranten nok! Virkelig smukt sted med fantastisk lækkert mad til gode priser i forhold til den vidunderlige kvalitet, der serveres. Personalet er hurtige og simpelthen så venlige. Jeg spiste her med min kæreste og vi havde en luksuriøs og romantisk oplevelse, men stedet er også velegnet til en middag for dig selv, det større selskab eller sin familie. Der er endda et lege område.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, juliehga

Rejsende, der kiggede på Big Due, kiggede også på

Birkerød, Furesø

Har du været i Big Due? Fortæl om dine oplevelser!