“Svigermor ville gerne besøge Tante Maren”
Anmeldelse af Tante Maren

Tante Maren
nr. 2 af 16 Restauranter i Farum
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Svigermor ville gerne besøge Tante Maren og det er muligt oplevelsen havde været anderledes hvis alle havde valgt wienerschnitzel som så ud til at være Deres signature ret ihvertfald den aften.
Hyggeligt restaurant men ikke speciel skarp eller hurtig servering hele aftenen og med vores valg af hhv svine og oksemørbrad rimeligt kedeligt. Sovsen direkte ulækker. Til prisen kan de ikke konkurrerer - måske enkelte steak houses i København er dyrere men ikke meget - til gengæld en helt anden oplevelse de fleste steder.
Tante Maren er tanten man ikke fremover ønsker at blive inviteret til middag hos - også selvom vi ligesom den aften ikke skal betale selv.

Tak, C7197AHjohna

Anmeldt 29. december 2019

Vi havde bestilt en juleplatte og blev ikke skuffede. Menuen var den klassiske til en dansk julefrokost med sild, laks, fiskefilet, and osv. Vi fik liv til at udskifte osten med en lækker ris a la mande med masser af mandler. Betjeningen var omsorgsfuld og venlig, og det lille lokale er meget hyggeligt, udsmykket bl.a. med gamle køkkenting. Hvad kan man forlange mere? Fem stjerner til Tante Maren!

Dato for besøg: december 2019
Tak, SteenLindholm
Anmeldt 26. december 2019

Vi var 11 til julefrokost 2. juledag. Al maden var klassisk dansk julemad og veltillavet og delikat. Betjeningen var meget venlig og opmærksom, og de spurgte uopfordret om de skulle komme med fiskefiletterne med det samme til de børn, der ikke spiser sild.
Min eneste lille anke: Når nu man laver hjemmelavet franskbrød + knækbrød, så kan det undre, at rugbrødet var helt anonymt supermarkedsbrød. Her er et område hvor en rigtig fin oplevelse kunne løftes det sidste nøk :-)

Dato for besøg: december 2019
Tak, Stefanflensmark
Anmeldt 12. december 2019 fra mobile enheder

Vi fejrede fødselsdag her. Der var rigtig hyggeligt og sød betjening. Maden smagte virkelig godt! Kan klart anbefales..

Dato for besøg: november 2019
Tak, angelines198
Anmeldt 29. oktober 2019 fra mobile enheder

Fantastisk frokost i hyggelige omgivelser. Oveni dejlig service, så kommer du nok ikke forgæves her. Dejlig julebryg har de også

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, PeterL405

Rejsende, der kiggede på Tante Maren, kiggede også på

Har du været i Tante Maren? Fortæl om dine oplevelser!