“Super frisk fisk og god betjening”
Anmeldelse af Restaurant Stockfleth

Restaurant Stockfleth
Beskrivelse: Restaurant godt placeret ved kanten af Ebeltoft fiskerihavn, men hyggelig atmosfære og masser af miljø. Frisk fisk og gode bøffer, samt bredt udvalg af klassiske vine fra hele verden. Vores mad smager af noget, vi gider ikke kønsløse råvarer uden smag, -eller en ret der ikke er kryderet omhyggeligt. Vi arbejder med de 5 grundsmage og prøver, at tænke deres sammensætning ind i vores retter, så intet er tilfældigt sammensat. Vi ses på Havnen Restaurant Stockfleth
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Super frisk fisk og god betjening i lyse lokaler. Dagens fisk kulmule skindstegt sprød og velsmagende.

Tak, FinnK683

Anmeldt 29. juni 2020

Kom en mandag aften. Vejret viste sig ikke fra sin mest sommerlige side, men vi havde heldigvis reserveret bord, så der var altså plads også til os i den ellers fyldte, men ikke overdrevet hyggelige restaurant. Betjeningen venlig og korrekt. Prisniveau i den lidt høje ende Vi fik dagens fisk, der var meget velsmagende, og som kom efter ganske kort ventetid.

Tak, skipperdk2015
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik alle tre retter, og var meget tilfredse. Forretten var hummer bisque, hovedretten dagens fisk eller ribeye steak, og desserterne lidt diverse. Alt var godt og veltilberedt!

Tak, jjk988
Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig aftensmad. Frisk veltilberedte fiskeretter med lækkert tilbehør serveret af høflig betjening, virkelig en skøn aften.

Tak, 254karstene
Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var fire sultne til frokost. Havde lige gået to timer i Mols Bjerge.
Fik hurtigt anvist vores bord udenfor i det dejlige solskin.

Kort efter fik vi menukortet, der var på en side. Gode og forskellige forslag. Lækkert.

Tre valgte sildetallerken og én fish’n chips. Tre fadøl og et glas cremant. Alt det kolde postevand vi ønskede.

Der var rigtig hyggeligt udenfor, hvor vi sad, nær havnen. En dejlig afslappet og rolig stemning.

Maden kom hurtigt. Sildetallerkenen var stor. Almindelig marineret sild, kryddersild og stegt sild - karrysalat og æg med dildmayo. Der var endog en lille stegt fiskefilet med remoulade. Der var pyntet med friske spinatblade og tomat. Tre gode skiver rugbrød og smør. Alt smagte virkelig godt. Fish’n chips var udmærket. Fisken var mørksej i filodej og gode store fritter.

Prisen særdeles rimelig. Serveringen hurtig, venlig og opmærksom. Atmosfæren behagelig og afslappet selvom der var travlt. Dejligt sted.
En klar anbefaling!!! Her spiser man godt.

Tak, peerjohn

Rejsende, der kiggede på Restaurant Stockfleth, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Restaurant Stockfleth? Fortæl om dine oplevelser!