“Super hyggeligt. God øl og”
Anmeldelse af Ebeltoft Gårdbryggeri

Ebeltoft Gårdbryggeri
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt. God øl og sodavand. Kun udendørs siddepladser men overdækket terrasse. Kan være ret blæsende og lugte lidt grimt.

Tak, 356louises

Anmeldt 5. juli 2020

Vi var med vores barnebarn og efter deres hjemmeside kunne man selv tage mad med til grillen som altid er tændt. Super ide som vi brugte sammen med de gode øl og barnebarnet fin en fantastisk hindbær sodavand. Overalt er der borde og stole hvor man kan side. Dette med grillen m.m. burde andre bryggerier tage til sig

1  Tak, 839bjarnea
Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Fremragende øl og meget venlig service. Min kæreste og jeg er vilde med dette sted. I Corona tiden har vi ikke kunnet tage vores sædvanlige turer til vindistrikterne i USA og Sydeuropa. Ebeltoft Gårdbryggeri er fantastisk med venlig dansk servering og simple dansk hygge med en fantastisk udsigt over bugten. Et unika i Danmark.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, KatarinaEngberg
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Pga. Corona var det ikke muligt at grille, så vi nød medbragte sandwich som alternativ. Frokost i det fri; fantastisk udsigt & kolde øl. En kombination der kan anbefales.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Frank-1972-06
Anmeldt 9. april 2020 fra mobile enheder

Normalt er vi kæmpe fan af Ebeltoft gårdbryggeri.! Men denne gang er det virkelig over AL kritik. Jeg havde bestilt og betalt for levering, på ordrekvitteringen står der de kun levere til Sjælland. Jeg tager kontakt til Ebeltoft gårdbryggeri og da de ikke kan sende min ordre alligevel. Trods de har taget 50 kr for det. Aftaler vi han skal annullere min ordre. Pengene bliver dog trukket på min konto alligevel. Jeg tager igen kontakt via telefon, hvor jeg får svaret at systemet skal trække mine penge. Hvad fanden sker der for det!!! Og gu skal de ej.!! Det er fandme så dårlig kundeservice. Her 2 dage efter er pengene stadig ikke retur. Pas på med at køb ved bryggeriet.! De tager pengene, men kan ikke finde ud af at sende varen.!!!

Dato for besøg: april 2020
Tak, 123moem

Rejsende, der kiggede på Ebeltoft Gårdbryggeri, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Ebeltoft Gårdbryggeri? Fortæl om dine oplevelser!