“Fruen, datter, svigersøn,”
Anmeldelse af Cafe Bageriet

Cafe Bageriet
Køkkener: Dansk, Ølpub
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Fruen, datter, svigersøn, 2 børnebørn og jeg besøgte denne cafe til frokost en søndag.
Vi bestilte 6 forskellige retter.
Retterne var ok, men absolut ikke prangende. Portionsanretningerne var så vi kunne blive mætte.
Vi bestilte 6 gange isvand, og det var så bare kold vand. Ingen isterninger. Så for dyrt for bare kold vand.
Betjeningen var absolut i den dårlige ende.
Den unge pige var uengageret, sur og på intet tidspunkt imødekommende.
Prisen var overkommelig.
Men utrolig trist betjening.
Det er så ærgerligt, at tjenerne ikke gør en indsats. Det er vel det de lever af.
Det er ikke et sted vi besøger igen.

Tak, henrikh2017

Anmeldt 29. juli 2020

Vi ventede 1 time og 45 min på maden, dårlig betjening og kedelig burger, kan ikke anbefales
Da vi endelig fik maden serveret var den kold.

Tak, 331vibekes
Anmeldt 24. juli 2020

Vi bestiller 4 brunch. Vi er de første kunder i restauranten i går.
Da tallerknen kommer, er det med brune ender på appelsin, overmodent ananas og kedelige jordbær. Deres scramble egg var tørre og smager ikke godt, vores fornemmelse er, at det er opvarmet fra dagen før.
Hvad endnu værre er, brødkurven kommer ind, i bunden ligger der marmelade og smør i små brikker. Den første marmelade vi får fat i, har været åbnet og er taget af. Det vil sige kurven ikke er rengjort og at de genbruger smør/marmelade/kurve i disse Corona tider. Appetitten ryger og vi får stort set intet ned.
Betjeningen fortæller de altid bruger friske råvarer, tiltrods for at hun står og ser på noget andet.
Vi får dog slået lidt af prisen, kan ikke anbefale stedet.

1  Tak, kaktus66
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Caféen var lidt over halv fyldt hvilket tegner godt normalt, men intet levede op til mine forventninger. Vi ventede meget længe på maden, vi måtte spørge efter den. Da vi fik maden var den kun lun, burgerboller der var sten hårde og bøffer der var tørre og stegt for meget. Et sted jeg ikke kan anbefale

Tak, FlemmingL24
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Uinspireret mad. Tænker det meste er købt fra Føtex frost eller lignende. Vi købte brunch og falaffel salat. Ingen af delene blev spist. Derudover, virker opvaskemaskinen åbenbart ikke. Men jeg fik dog et nyt,og renere, glas ved henvendelse.

Betjeningen var venlig og kvik. Hvilket trækker den op på 3.

Alt i alt, ikke pengene værd.

Tak, Kafjopo

Rejsende, der kiggede på Cafe Bageriet, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Cafe Bageriet? Fortæl om dine oplevelser!