“Lækkert mad”
Anmeldelse af Cafe Bageriet

Cafe Bageriet
Køkkener: Dansk, Ølpub
Anmeldt 27. januar 2020

Vi spiste frokost på café bageriet. Vi fik det lækreste mad og en super god betjening. Vi kan varmt anbefale stedet til andre

Tak, camillamZ8295PZ

Anmeldt 29. december 2019 fra mobile enheder

Vi fik en kop kaffe og lidt varme under vort besøg i Ebeltoft. Her var hyggeligt - jeg faldt helt ned i en Chesterfield-sofa, - omend det er den blødeste, jeg har siddet i ... nogensinde. Flink service.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt 14. november 2019 fra mobile enheder

Bad om at få en Cafe Burger uden dressing. Får serveret en burger sovset ind i dressing.
Ikke muligt at få en ny eller få ændret Da jeg har laktoseintolerance er det noget man kan opleve, men de fleste steder bliver det ændret med beklagelse og et smil, dog ikke her. I øvrigt hundekoldt

Dato for besøg: november 2019
Tak, Randi A
Anmeldt 14. oktober 2019 fra mobile enheder

Det var en go oplevelse , vente tiden var ok. Man får meget for pengene. Vi var der i uge 42 en mandag aften. Super at der var åben .

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, boldinggaard
Anmeldt 26. september 2019 fra mobile enheder

Super dejlig, frisk og velsmagende mad
. Tjeneren var sød, opmærksom og hurtig. Hyggeligt og rent sted. Vi kommer igen når vi skal til Ebeltoft.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 723lisbeths

Rejsende, der kiggede på Cafe Bageriet, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Cafe Bageriet? Fortæl om dine oplevelser!