“Hyggeligt sted”
Anmeldelse af Café Kræmmerhuset

Café Kræmmerhuset
Beskrivelse: Café Kræmmerhuset fylder hvert år de smalle brostensbelagte gader i hjertet af det gamle Ebeltoft med duften af friskbagte vafler og nykværnet kaffe. Vi har en ualmindelig stor passion for kaffe og vi er ekstremt stolte over at kunne lancere vores eget kaffemærke i 2014: Ebeltoft Coffee. VELKOMMEN TIL EbeltoftCoffee.dk
Anmeldt 30. juli 2020

Vi har idag spist på caféen. Først tænkte vi at det var et meget lille sted og det er det. Men det var en super god oplevelse. Dejligt mad som levede op til det, det lovede og men venligt og smilende personale. Vi ville have været ude i byen og spise is men besluttede at blive og spise is i cafeen da der var sådan en hyggelig stemning

Tak, DortheThou

Anmeldt 18. juli 2020

Skulle have mig en belgisk vaffel. Stod og ventede længe uden kø før de kunne finde ud af hvem der skulle betjene mig. Og ingen smil og ligegyldig betjening. Fik at vide der gik 5 minutter inden den var klar. Efter 10 minutter og jeg ikke havde hørt noget to af de ansatte om at den var helt sort. Så lavede de en ny og fik intet at vide. Da jeg endelig fik den var der ingen undskyldning..

2  Tak, jesperknudsen24
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Fon betjening på denne skønne cafe. Dejlig kaffe med kage og softice til, til en meget ok pris. Kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 254karstene
Anmeldt 29. december 2019 fra mobile enheder

Det var en rigtig hyggelig cafe, og billedet af gaden i tusmørke med de oplyste vinduer i cafeen ser fortryllende ud. Ebeltofts gader i decembermørke er en oplevelse, - se selv.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi spiste der på feriens første dag - og det fortsatte vi naturligvis med de næste dage Maden var vidunderlig, vi prøvede 4 forskellige retter, som alle var super! Og så til den pris! Betjeningen var også i top

Dato for besøg: august 2019
Tak, Ninaholmeberg

Rejsende, der kiggede på Café Kræmmerhuset, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Café Kræmmerhuset? Fortæl om dine oplevelser!