“Rigtig positivt og hyggeligt besøg”
Anmeldelse af Resturant Italia

Resturant Italia
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Perfekte og rigtig god pizza. Smager af Italien. Rigtig god betjening og mega søde mennesker. Vi kommer helt sikkert igen. Tak for en mega hyggelig aften

Tak, 995rened

Anmeldt 28. juli 2021

Deres styring af bestillinger og servering var meget årlig - virkede som om det var vigtigere at få kunder ind i restauranten end det var, at sørge for dem der allerede var kommet ind. Oplevede selv at få leveret en anden pizza end den vi havde bestilt. Og flere gange kom tjenerne ud og anede ikke hvor de skulle aflevere maden. Nogle fik leveret noget andre havde bestilt, hvilket betød at andre måtte vente urimelig lang tid på deres bestilling. Da vi sagde, at den pizza vi havde bestilt ikke var den rigtige (skulle være med gorgonzola), blev vi nærmest nærmest overfuset af ham der står for stedet. Måske de skulle tage et kursus i kundeservice !!!

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, DrLarsen
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Overraskende god oplevelse i Ebeltoft. Nærværende og sødt personale og dejlig italiensk mad. Vi var desværre turister langvejs fra, men hvis ikke ville vi helt sikkert komme igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ThomasW715
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde et værelse på Ibsens Gaard og værten Ane anbefalede Italia hvis vi skulle have takeaway! Fantastiske pizzaer og absolut rimelige priser!

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Trail237452
Anmeldt 22. august 2020

Vi besluttede at besøge Italia i aften for at spise middag. Hoppede på 3 retters menu til 299 kr og hvilken oplevelse. Lakserouladen var perfekt, oksemørbrad m champignon var helt perfekt stegt, mør og lækker. Desserten blev vekslet til kaffe - vi var bare så mætte efter de 2 lækre serveringer. Maden var perfekt og service / betjening HELT I TOP så alle 5 stjerner fortjent. Tak til Matthæus og crew.

Tak, jens_kabell

Rejsende, der kiggede på Resturant Italia, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Resturant Italia? Fortæl om dine oplevelser!