“God atmosfære”
Anmeldelse af Resturant Italia

Resturant Italia
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 26. oktober 2017

Resturanten har et godt udvalg af forskellige retter og ikke kun pizza. Deres personale er venlige og maden smager bare godt. Det er ikke første gang vi er på Italia og det bliver heller ikke sidste.

Tak, HenrikN775

Anmeldt 23. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi kom uanmeldt en lørdag aften, stort overblik fra betjeningen, som hurtigt fandt et bord og i øvrigt leverede en betjening ud over det sædvanlige. Pizzaerne...? Helt i top

Tak, Ole B
Anmeldt 15. august 2017

Da vi holdt ferie i Ebeltoft by hentede vi pizzaer fra italia 2 gange på en uge på grund af den høje kvalitet!

Tak, Henrik J
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi bliver mødt af en frisk og i mødekommende tjener. Vi tog plads i gårdhaven. Dejligt vejr.
Vi fik nogle dejlige pizzaer, lækker bund.
Tjeneren var meget hurtigt til at servere og ryde af, når gæster var gået. Der så rent og pænt ud hele tiden.
dejlig mad god service.
Tak for mad, vi kommer igen

1  Tak, GreteSkallebeak
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Et besøg på Italia er fuldt ud pengene værd. Vi har besøgt samme restaurant for nogle år siden og valgte t se om det i 2017 var samme oplevelse.
Vi blev mødt af venlighed fra alt personale, som sørgede for vi fik bord i den lille gårdhave med udsigt til Ebeltoft Vig og Mols Bjerge.
Maden var rigtig lækker og tilberedt på italiensk møde. Vi fik både forret (pasta & Bresaola) samt hovedret ( Pizza & okse mørbrad) og alt var lækkert og det var gode portioner.
Vi synes alt i alt at et besøg på Italia er alle pengene værd og man mærker på alle måder at her er det italiensk charme som står bag driften.

Tak, Papias

Rejsende, der kiggede på Resturant Italia, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Resturant Italia? Fortæl om dine oplevelser!