“Ebeltofts bedste Pizzaer”
Anmeldelse af Resturant Italia

Resturant Italia
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 15. august 2017

Da vi holdt ferie i Ebeltoft by hentede vi pizzaer fra italia 2 gange på en uge på grund af den høje kvalitet!

Dato for besøg: august 2017
Tak, Henrik J

Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi bliver mødt af en frisk og i mødekommende tjener. Vi tog plads i gårdhaven. Dejligt vejr.
Vi fik nogle dejlige pizzaer, lækker bund.
Tjeneren var meget hurtigt til at servere og ryde af, når gæster var gået. Der så rent og pænt ud hele tiden.
dejlig mad god service.
Tak for mad, vi kommer igen

1  Tak, GreteSkallebeak
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Et besøg på Italia er fuldt ud pengene værd. Vi har besøgt samme restaurant for nogle år siden og valgte t se om det i 2017 var samme oplevelse.
Vi blev mødt af venlighed fra alt personale, som sørgede for vi fik bord i den lille gårdhave med udsigt til Ebeltoft Vig og Mols Bjerge.
Maden var rigtig lækker og tilberedt på italiensk møde. Vi fik både forret (pasta & Bresaola) samt hovedret ( Pizza & okse mørbrad) og alt var lækkert og det var gode portioner.
Vi synes alt i alt at et besøg på Italia er alle pengene værd og man mærker på alle måder at her er det italiensk charme som står bag driften.

Tak, Papias
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en pizza og en pastaret. Venlig betjening, maden kom hurtigt. Synes det var meget frisklavet og smagte godt. Gårdhaven er udemærket på en sommerdag:-)
Der blev hurtigt fuldt af gæster.

Tak, Marie J
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Bestemt et besøg vær, dejlig mad til fornuftige penge. Meget opmærksomt og venligt personale. Kommer gerne igen. Kan varmt anbefales.

Tak, 907knudh

Rejsende, der kiggede på Resturant Italia, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Resturant Italia? Fortæl om dine oplevelser!