“Onsdags biksemad på højt niveau”
Anmeldelse af Molskroen Brasserie

Molskroen Brasserie
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

Hele familien kunne få bord og flere børnefamilier fandt vej til restauranten på en onsdag. Til god pris for en god gang biksemad. God plads til børnene og rigtig god kvalitet i maden. Vi blev hængene til lidt kaffe og kage.
Godt koncept.

1  Tak, Kim S

Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fejrede vores bryllupsdag med endnu et besøg på Molskroens Brasserie. Ved vores tidligere besøg har vi hver gang været fuldt tilfredse, men denne gang blev vi lidt skuffede. Dagens anretning var et "Skaldyrs fad", meget flot og indbydende serveret, men smagen levede desværre ikke helt op til det lækre udseende. Vi syntes begge, at smagen af de forskellige skaldyr var meget ensartet og virkede lidt "udvandede" og brødet var skuffende. Atmosfære, vin og betjening var dog af vanlig standard - helt i top.

1  Tak, Steen0502
Anmeldt 20. februar 2018

Vi havde booket billetter til diningweek og det var en rigtig god idé..
Der var rigtigt lækkert brød, før selve maden...
Vi fik en lækker 3-retters menu, hvor alle retter var lækre - omend flere godt kunne have spist lidt mere af hovedretten (portionen var lige lille nok)

Det bedste ret var desserten - klassisk citrontærte med brændt marengs, måske den bedste vi har fået !

Vi fik kaffe/the og tilbehør i form af hjemmelavet chokolade og fransk nougat - prøv det.
Thedrikkerne var imponeret over udvalget fra Perchs og små fine thekander
- ofte er thedrikker jo ikke så forkælede som kaffedrikkerne, men her var vi.

Dejligt sted - vi kommer igen

Tak, MEB280164
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Virkelig dejlig mad i super flot lokale med udsigt til vandet. Vi fik muslinger med fritter og en gang håndpillede rejer med briochebrød. Det smagte virkelig lækkert begge dele. Ventetiden var kort. Prisen overraskede da vi troede det ville være dyrt at spiser her.

Tak, Mette S
Anmeldt 9. februar 2018

Vi fik en 3 retters menu. Alle 3 retter var frisklavede og smagte fint. Det allerbedste var brødet. Portionerne var i den mindre ende, men vi blev dog mætte. Stemningen i lokalet var fin og personalet optrådte profesionelle.

Tak, Torben27

Rejsende, der kiggede på Molskroen Brasserie, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Molskroen Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!