“Profesionel og glad betjening!”
Anmeldelse af Restaurant Støvlen

Restaurant Støvlen
Anmeldt 23. oktober 2017

Profesionel og glad betjening! Hyggelige lokaler! Rødfisken smagte godt - men den var paneret og meget lille og mindede om en almindelig rødspætte - skulle nok ha´bestilt oksemørbraden i stedet, den så mere overbevisende ud ! Vil gerne prøve bøffen næste gang!

Tak, PRLarsen

Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Der kunne bestemt anbefales lidt flere retter at vælge imellem. Maden var godt men der manglede lidt ekstra grøntsager

Tak, Anne N
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi kommer mindst en gang om året. Altid skøn mad og hyggelige omgivelser. God kvalitet til prisen. Går altid en tur i Ebeltoft samtidig. Meget hyggelig by.

Tak, Ulrik M
Anmeldt 6. oktober 2017 fra mobile enheder

Efter besøg hos venner, valgte vi atter at spise på støvlen. Igen et super dejligt stykke rugbrød med stegt lever.( har prøvet det på flere restauranter) Får ikke noget bedre, andre steder.

Tak, Anne J
Anmeldt 1. oktober 2017 fra mobile enheder

Supper god frokost,et stjerneskud og en stor kold fadøl det var alle pengene vær og god betjening i dejlige flotte lokaler som har været en gammel skomager butik

Tak, jbj1263

Rejsende, der kiggede på Restaurant Støvlen, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Restaurant Støvlen? Fortæl om dine oplevelser!