“Pasta”

Ristorante Bellini
Få mad leveret
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Jeg fik en tomatpastaret med bacon, som var kedelig, skuffende og med ukogt pasta, smagte af tomatpuré og dåsetomat. Anbefaler ikke.

1  Tak, 764tramn

Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig frokost med lækker Cæsar salat, pizza og pastaretter til børnene. Sad på terrassen og fik super god betjening også. Varm anbefaling herfra

Tak, martincZ8697AM
Anmeldt 28. juli 2021

Bestilte aftensmad til familien. To børneretter og to voksenretter. Den ene børneret blev serveret med besked om at børnene ville få deres mad først hvis det var ok. Det accepterede vi. Kort efter fik vi voksne vores mad men der var stadig ikke udsigt til sidste barns pizza. Vi efterspurgte den hos først én, dernæst to og så tre tjenere, men stadig ikke nogen pizza. Vi meddelte personalet at vi var meget utilfredse med at maden til det ene barn endnu ikke var kommet. Vi ville ikke begynde at spise før alle havde fået mad, og de tre andre retter var nu efterhånden iskolde. "Den kommer om 2 minutter" sagde tjeneren. Da pizzaen stadig ikke var dukket op 10 minutter senere valgte vi at rejse os og forlade stedet. Vi ønsker ikke at betale, de ellers høje priser, for iskold, gammel mad, og varme drikkevarer.

Lad være med at tage familien med på Bellini i Ebeltoft!!!

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Lenehoejris
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Dårlig service og utrolig dårlig mad. Vi bestilte to sandwich med mozzarella og parma skinke. Brødet var tørt og salaten smagte af jord. Tynd sodavand uden brus.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 650katrinel
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Dårlig service, dårlig mad, for mange gæster på for lidt plads! Betalte 350 kr for to sodavand uden brus og to sandwiches i tørt brød…

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Anne-Sofie L

Rejsende, der kiggede på Ristorante Bellini, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Ristorante Bellini? Fortæl om dine oplevelser!