“God mad og vin - knap så god service”

Restaurant Karens Køkken
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten på en familieferie. Bordene var ikke dækket op og restauranten så ikke ud til at være åbent.
Vi fik anvist et bord i hjørnet længst væk fra indgangen ved siden af et andet større selskab - der var ingen andre i lokalet. Vi fik menukortene og tid til at vælge blandt de mange spændende, men dyre retter. De fleste i selskabet bestilte en 3-retters menu til 275 kr. Vi blev positiv overraskede over maden. Gode portionsstørrelser og flot anrettet. Vinen sælges til rimelige priser.
Selvom maden var god, kunne restauranten gøre mere ud af deres service. Bordene manglede stemning, da de ikke var dækkede, der manglede levende lys og stemningsmusik. Tjenerne havde vist et bijob i køkkenet, da tøjet var snusket og beskidt, når de serverede maden, hvilket ikke passer ind til et sted, hvor en alm. hovedret koster op til næsten 300 kr. Det er simpelthen ikke godt nok.

Maden er over niveau ift. hvad man forventer af et sted, der hedder "Karens køkken", mens tjenernes påklædning, serviceniveau og manglende engagement passede til en pølsevogn med samme navn.

1  Tak, louiser707

Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Allerførst, maden var glimrende. Så er det sagt.
Bestilte bord et par timer før vi ankom og var lovet at der var et bord klar til os. Der var dog ingen notater på at vi havde reserveret og derfor skulle de først gøre et bord klar.

Vi fik i mellemtiden et menukort og valgte sommermenuen, men da en af os ikke kan tåle røget fisk spurgte vi om ikke forretten kunne udskiftes med en anden forret. Det kunne ikke lade sig gøre selv om forretterne ifølge menukortet havde samme pris.

Vi bad serveringen, der i øvrigt var meget ungt og totalt uskolet,
om vinkortet og bestilte vinen. Vinen kom på bordet, men blev ikke præsenteret og blev ikke skænket og da vi smagte synes vi ikke det svarede til beskrivelsen. Ved nærmere eftersyn viste det sig at vi havde fået en forkert vin, nemlig husets. Godt nok en bourgogne, men ikke den på vinkortet og da også til en noget anden pris.

Der var ingen opmærksomhed med hensyn til om maden var i orden og vi fornemmede også på de øvrige gæster, at de måtte rykke flere gange for nogle af retterne.

Da desserten blev serveret manglede bestikket.

Det er nok ikke det spisested vi vælger en anden gang.

Tak, Rejsevant
Anmeldt 4. juli 2016

Væk var den med mayonnaise overfyldte fiskefilet . Den blev her erstattet af en lækker sprød filet, en kop med rejer og et stykke røget laks placeret på et stykke rugbrød. Nok til et lækkert måltid. Hertil et koldt glas fadøl.

Tak, Claus H
Anmeldt 2. juli 2016

Vi har netop været på Karens Køkken.
Vi blev først betjent efter 30 minutter, hvilken er ret irriterende.
Maden d.v.s. bøffer var kun lune da de kom og pommefritterne havde fået for meget.
I forhold til prisen, så fraråder vi at spise her.
Ærgerligt, at vi valgte det sted, da der er så mange andre spisesteder.

Tak, kennethhansen2010
Anmeldt 2. juli 2016

Menu kortet er med spændende retter som man får lyst til at prøve, men den mad der bliver serveret lever ikke op til beskrivelserne. Det gør det heller ikke bedere at der var sten og sand i hoveretten:-(

Tak, Christian K

Rejsende, der kiggede på Restaurant Karens Køkken, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Restaurant Karens Køkken? Fortæl om dine oplevelser!