“God mad, god betjening og et hyggeligt sted”
Anmeldelse af Mellem Jyder

Mellem Jyder
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 31. maj 2018 fra mobile enheder

Frokosten blev indtaget i gårdhaven, der sammen med stedet emmer af hygge. Du mærker historiens vingesus, når du sidder ved en bygning der er mere end 400 år gammel. Mad og betjening helt i top.
Flemming Boss

Tak, Flemming B

Anmeldt 21. maj 2018

Vi fik alle - 12 pers. - en fremragende frokost, alle med fisk. Fin og venlig betjening. Superoplevelse.

Tak, HBJensen68
Anmeldt 16. maj 2018 fra mobile enheder

Vi indtog vores aftensmad på denne meget gamle og særdeles hyggelige kro. Dejlig uformelt og hyggelig modtagelse, super servering og attention. God snak og mad og vin. Og så kom maden. Den var bare så god of veltillavet.
Det var en god og stor oplevelse.

Tak, 135PeterS
Anmeldt 6. maj 2018

Vi var et større selskab, som blev afholdt i et stort havetelt bag kroen. Maden blev serveret som tapasanretninger (både forret, hovedret og dessert) og var veltilberedt, lækker og smagte godt. Betjeningen venlig og imødekommende.

Tak, werner42
Anmeldt 28. april 2018 fra mobile enheder

Vi kom forbi en lørdag i slutningen af april. Stedet så hyggelig ud, og der var givet mange gode anmeldelser på tripadvicer. Vi fik hurtigt et bord, men der gik til gengæld lang tid inden vi overhovedet fik menukortet. Der var travlt i køkkenet, så vi måtte også vente i et stykke tid på maden, men det overlevede vi... Da vi fik vores stjerneskud, tog den sig godt ud, men vi blev noget skuffet over smagsoplevelsen, som må siges at have været meget anonym.

Tak, 208charliep

Rejsende, der kiggede på Mellem Jyder, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Mellem Jyder? Fortæl om dine oplevelser!