“God mad og betjening med en fantastisk udsigt”

Hotel Ebeltoft Strand Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Vi var i Ebeltoft og skulle have noget at spise til aften med gode venner.
Valget faldt på Ebeltoft Strand, det var en fantastisk aften med udsøgt mad, betjening og udsigt.
Alt til meget fornuftige priser. Vinkortet er ikke stort, men gode vine til rimelige priser
Vi var alle 5 enige om, at her kunne vi nemt komme igen.

Tak, Niels B

Anmeldt 9. juli 2018

Vi var her på weekend ophold, fredag til søndag. To retters menu fredag røget laks og oksekød og tre retters lørdag, tigerrejer, unghane bryst og is med rabarber. Menuen er valgt på forhånd af "kokken"

Restauranten er god. Morgenmaden har et fint udvalg af pålæg, syltetøj, æg og bacon, pandekager m.m. Rundstykker er kedelige Bake Off, den ene dag var der også rugbrød. Morgenmad mangler lige det sidste og ordentlig brød, for at være rigtig god.

Aften menuen er god og smager godt, dog lidt svingende, noget er rigtigt godt og andet "kun" godt. Fin vin, til fornuftige priser. Personale er dygtige og venlige, nogle dygtigere end andre.

Tak, René N
Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Skønt sted med den flotteste udsigt
Lækkert mad : fisk og burger
Lækkert dessert: is og ost samt rabarber
Der var få gæster idag men fin service og prisen lidt i den dyre ende

Tak, Ferraris01
Anmeldt 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning i en af de ny og gennemmoderniserede lejligheder, som ligger få meter fra vandet. Lejligheden var enkelt og praktisk indrettet og fra sengen kunne man nyde udsigten over vandet.

Morgenmaden i restauranten havde et forventeligt udvalg af oste, brød, æg mm, men det var lige en tand mere lækkert end gennemsnittet.

Tak, Kasper M
Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

Fantastisk 6 retters menu med godt afstemt vin pakke. Dette var en behagelig overraskelse, sweat deal menu som var mere end det dobbelte værd. Her får man virkelig valuta for pengene. Har lige været på 2 stjernet Michelin restaurant og må sige at dette aspirerer til den første stjerne. Betjeningen og serveringen var helt i top.

1  Tak, Erik Holmgaard M

Rejsende, der kiggede på Hotel Ebeltoft Strand Restaurant, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Hotel Ebeltoft Strand Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!