“Aftensmad ved vandet ”

Hotel Ebeltoft Strand Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Skønt sted med den flotteste udsigt
Lækkert mad : fisk og burger
Lækkert dessert: is og ost samt rabarber
Der var få gæster idag men fin service og prisen lidt i den dyre ende

Tak, Ferraris01

Anmeldt 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning i en af de ny og gennemmoderniserede lejligheder, som ligger få meter fra vandet. Lejligheden var enkelt og praktisk indrettet og fra sengen kunne man nyde udsigten over vandet.

Morgenmaden i restauranten havde et forventeligt udvalg af oste, brød, æg mm, men det var lige en tand mere lækkert end gennemsnittet.

Tak, Kasper M
Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

Fantastisk 6 retters menu med godt afstemt vin pakke. Dette var en behagelig overraskelse, sweat deal menu som var mere end det dobbelte værd. Her får man virkelig valuta for pengene. Har lige været på 2 stjernet Michelin restaurant og må sige at dette aspirerer til den første stjerne. Betjeningen og serveringen var helt i top.

1  Tak, Erik Holmgaard M
Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi købte en sweetdeal til gourmetmiddag.

Det var en fantastisk oplevelse. Super lækker mad og professionel og venlig betjening:).

Tak, ullaahma
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Efter en lang arbejdsdag i sommerhus, trængte vi til lidt ekstraordinært. Vi bestilte bord til aftenbuffet, hvilket var en succes. Der vel-lavet mad, af gode friske råvarer. Selv børnene fandt det spændende at forsøge ukendte madoplevelser. Betjeningen havde travlt, men var stadig nærværende og venlig. Stedet er meget stemningsfuldt placeret. Vi var heldige med vejret, så udsigten over vigen var eminent. Alt i alt; vi kommer igen.

1  Tak, PrebenN55

Rejsende, der kiggede på Hotel Ebeltoft Strand Restaurant, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Hotel Ebeltoft Strand Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!