“Dejlig atmosfære”

Hotel Ebeltoft Strand Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. oktober 2016 fra mobile enheder

Køn udsigt over bugten og Mols Bjerge. Gourmet mad. God bar. Rigtig dejlig atmosfære med gode siddeområder. Tæt på by og museer.

Tak, suzukigsx140065

Anmeldt 2. august 2015 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet i en uge i juli måned, og havde ikke en eneste ting at sætte fingeren på; høflig betjening, god service og fremragende mad i restauranten.

Tak, Benjamin B
Anmeldt 26. juli 2015 fra mobile enheder

Skønt skønt sted at spise.. Meget lækker buffet med meget forskelligt at vælge imellem.. Flot udsigt imens man spiser.. Kan varmt anbefales.. Kommer der helt sikkert igen..!

Tak, KristinaAdam
Anmeldt 20. juli 2015 fra mobile enheder

Man har vel altid en slags fordom overfor en buffet, men for syv Søren det var det bedste måltid jeg længe har fået! Var imponeret over alt! Alt fra smør til laks og ikke mindst deres fantastiske kød!! Servicen var der intet at sætte en finger på! Personalet havde styr på det hele og der blev kræset om deres kunder, prisen er 228 eksklusiv drikkevarerne. Så det var lidt halt dyr, men helt og aldeles det værd!

Tak, Sarajensen93
Anmeldt 18. juli 2015

Vi var en familie på 7 personer til spisning.
Virkelig lækker buffet, med alt godt fra havet.
Hvis man ikke var til fisk, så var der kød på grillen, dog måske i et lidt begrænset omfang.
God service fra personalet.
Buffetten er pengene værd hvis man er til fisk og skalddyr.

Tak, Jesper T

Rejsende, der kiggede på Hotel Ebeltoft Strand Restaurant, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Hotel Ebeltoft Strand Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!