Åben i dag: 10.00 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Glasmuseet Ebeltoft
fra 53,77 $
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Fint museum, som ligger flot ved vandet. Mange spændende og utraditionelle glasværker. Tiden for en guided tur passede desværre ikke for os, men man fik nok mere ud af besøget hvis man tager med på en af disse.

Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi nød især de nye værker og det kosmiske rum og rejsen til M31.
Museet har en skøn café med lækker kaffe og et fristende menukort.

Tak, 34annemettee
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Et spændende museum som ligger ved vandet med fin parkering.
God guidet tur inde og ude, og kig til glas pusteriet. Flot glas kunst.
Lille hyggelig restaurant ved museet og fine toilet forhold.
Kan klart anbefales i godt og mindre godt vejr.

Tak, 562heidib
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Havde længe ønsket at se, hvad Gladmusset kunne byde på. Vi var en voksen og 3 teenagere. Godt nok kedeligt og meget lidt at se. Min to yngste deltog i en tegnekonkurrence, det var den sjoveste oplevelse. Derefter var vi igennem museet på Max 20 minutter.

Tak, tnwester
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Glasmuseet er helt klart et besøg værd, smuk beliggenhed og spændende glaskunst, desværre oplevede vi, at intro til museet blev givet lidt tilfældigt og ikke til alle besøgende... Flot udendørs have med glaskunst...

1  Tak, connit2015