Åben i dag: 10.00 - 16.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Fregatten Jylland
fra 53,77 $
Anmeldt d. 3. august 2020

Historien er godt og informativt fortalt. Skibet er velholdt og en oplevelse værd. Museet ved siden af er ligeledes en oplevelse værd.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, NilesII
Anmeldt d. 31. juli 2020

Fregatten Jylland er faktisk en verdensklasse seværdighed! Man må se og røre det hele og viser hvad 100 mand kunne bygge på 4 måneder, dengang der var håndværkere med stolthed

Tak, Allan B
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Anden gang på fregatten Jylland på fire år. Startede denne gang med historisk introduktion (ca 15 min), som var en god indledning. De små i flokken ledte efter “Carls lommekniv”, så vi kom rundt på alle dæk i jagten på den. Sluttede af med lækker kage i “Karens køkken” ved siden af fregatten

Tak, ldt4000
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Lært en del af Danmarks historie og skibsværk. Fine fortællinger fra de frivillige. Kanonskud var simpelthen en kanonide

Tak, A7922BDjohnd
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Besøget ved fregatten indledes i et informativt besøgscenter, hvor viden formidles på en rigtig fin måde. På selve fregatten mangler der dog noget skiltning og information om skibet, hvilket kunne gøre oplevelsen mere spændende. Bedre information om hvor dagens begivenheder finder sted ville også være dejligt.

Tak, 34annemettee
AnneFregattenJylland, Formidlingsinspektør hos Fregatten Jylland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Kære 34annemettee

Tak for din anmeldelse!
Vi arbejder hele tiden på at forbedre oplevelsen for vores gæster og sætter stor pris på din feedback.

Med venlig hilsen
Anne - Fregatten Jylland