Åben i dag: 10.00 - 16.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Fregatten Jylland
fra 54,22 $
Anmeldt d. 31. juli 2020

Fregatten Jylland er faktisk en verdensklasse seværdighed! Man må se og røre det hele og viser hvad 100 mand kunne bygge på 4 måneder, dengang der var håndværkere med stolthed

Tak, Allan B
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Anden gang på fregatten Jylland på fire år. Startede denne gang med historisk introduktion (ca 15 min), som var en god indledning. De små i flokken ledte efter “Carls lommekniv”, så vi kom rundt på alle dæk i jagten på den. Sluttede af med lækker kage i “Karens køkken” ved siden af fregatten

Tak, ldt4000
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Lært en del af Danmarks historie og skibsværk. Fine fortællinger fra de frivillige. Kanonskud var simpelthen en kanonide

Tak, A7922BDjohnd
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Besøget ved fregatten indledes i et informativt besøgscenter, hvor viden formidles på en rigtig fin måde. På selve fregatten mangler der dog noget skiltning og information om skibet, hvilket kunne gøre oplevelsen mere spændende. Bedre information om hvor dagens begivenheder finder sted ville også være dejligt.

Tak, 34annemettee
AnneFregattenJylland, Formidlingsinspektør hos Fregatten Jylland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Kære 34annemettee

Tak for din anmeldelse!
Vi arbejder hele tiden på at forbedre oplevelsen for vores gæster og sætter stor pris på din feedback.

Med venlig hilsen
Anne - Fregatten Jylland

Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Fregatten Jylland. To voksne og tre drenge 10, 14 og 17.

Fregatten er et imponerende skib og historierne som bliver fortalt af kustoderne eller man kan læse er spændende.
Det er nemt at komme rundt på skibet, dog er en del trapper og trange passager.
Men får en god oplevelse og børn kan fortsætte i værkstederne med at lave tov, binde knob eller klatre i masterne. Husk at bestille billet hertil ved indgangen.

Kanonen fyres af to gange. ( ca kl. 12:00 og kl. 15:30)

Hunde må gerne komme med ind.
Billetten er gældende i 7 dage.

Kan klart anbefales.

Tak, 433brianv