Åben i dag: 10.00 - 18.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Fregatten Jylland
fra 53,64 $
Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

Mormor og morfar var med vores barnebarn på 10 år på camping og besøgte Fregatten og så til 1/2 pris her i Corona tiden. Super oplevelse og så fik vi set hvordan de fyrer en kanon af dog kun med 30 gram krudt men fin forestilling

Tak, 839bjarnea
Anmeldt d. 29. juni 2020

Efter mange års fravær besøgte jeg fregatten påny.: Meget fin oplevelse. Imponerende nu at kunne se skibet også under dæk. Alt flot restaureret.

Tak, skipperdk2015
linefregattenjylland, Marketingmedarbejder hos Fregatten Jylland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Hej
Tak for den fine anmeldelse. Vores dygtige håndværkere arbejder hårdt med at restaurere skibet, så de er glade for rosen.

Anmeldt d. 19. juni 2020

Vi kunne godt tænkte os noget mere information, og så var deres forsøg på at få folk til at gå samme vej, meget misvisende - vi var flere gange i tvivl om hvilken vej vi skulle gå.

Tak, LisaBjo

Hej Lisa
Hvilke oplysninger/information, synes du der mangler?
Og tak for kritikken af vores ensretning, det er taget til efterretning. Vi vil forsøge at optimere vejvisningen, så der ikke opstår tvivl om hvilken vej man skal gå.

Anmeldt d. 31. maj 2020 fra mobile enheder

Det er et flot og stort skib, og det hele er pænt iscenesat... Skulle vi ha’ haft mere ud af besøget skulle vi ha’ fulgt en guide tur

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Batz_dk
linefregattenjylland, Marketingmedarbejder hos Fregatten Jylland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juni 2020

Hej
Tak for din positive anmeldelse. Vi håber du vil kigge forbi en anden gang og tage med på én af vores guidede ture :)

Anmeldt d. 9. november 2019 fra mobile enheder

Det er virkelig interessant at besøge fregatten Jyllands museum og selve fregatten
At få et indblik i hvordan livet var for utallige folk på havet er absolut en rigtig god oplevelse for alle aldre

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, gregorbernhard