“Ganske godt”
Anmeldelse af Paradis

Paradis
nr. 1 af 1 Dessert i Ebeltoft
Anmeldt 27. april 2018 fra mobile enheder

Paradis i Ebeltoft var ligesom det pjeler en god oplevelse med nye spændende is varianter. Salt med karamel er en ny favorit

Tak, 140christophr

Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk is lavet til æble festivalen. Det var en god oplevelse med god betjening, ikke sidste gang jeg skal have kaffe og is her

Tak, Erik Holmgaard M
Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

God is og fin betjening. Hele tiden spændende, nye smagsvarianter. Fint tilbud med is og kaffe. I denne uge en frisk æblekageis.

Tak, ullaahma
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Isen var så blød, at den næsten var smeltet inden vi var nået ud af butikken. På en 'sommerdag' med 20 grader.

Tak, bagnavnet
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Paradis is er jo altid god, også her. Men der er meget kø og de giver for små kugler, i forhold til andre steder

Tak, kibo21

Rejsende, der kiggede på Paradis, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Paradis? Fortæl om dine oplevelser!