Bestemt også et besøg værd for anden gang.

Denne gang var vi kun i parken som "alm" besøgende. Stadig en spændende park. Jeep safari skal man... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Milaweha
Solrød Strand, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk fin oplevelse

Super fin oplevelse. Var på “Night explorer” oplevelsen. God guide, super hyggelige hytter, rigtig... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Marie-Louise O
Holte, Danmark

Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Flotte anlæg og gode forhold for dyrene. Forholdene er så gode for dyrene, at det er nogle gange kan være svært at se dyrene.

Vi stod i kø lang tid for at komme ind. Da vi skulle betale, spørger vi om vi kan købe Safari og tog-tur, men det skal vi gøre på togstationen, hvor vi så står i kø 30 min mere. Så vi bruger så den første time, på blot at komme igang. Det kunne simpelthen gøres smartere, eller ved indgangen, så man kun skulle stå i kø en gang.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, SidselE8
Anmeldt d. 3. august 2020

Dyrene ser ud til at have det rigtig godt i parken. Desværre er det næsten umuligt at se dem, med nogle få undtagelser som abeøen, hvor der var tamme halvaber. En togrejse rundt i området til 60 kr. hjalp ikke. Som guiden selv påpegede kan man ikke se ulvene selv om de er helt hvide. Gåturen rundt i parken var dog rigtig fin.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, NilesII
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Det var en helt specielt oplevelse at opleve parken efter lukketid. Alle aktiviteter blev ledsaget af en dygtig guide. Telte er rummelig og faciliteter til aftensmad gode. Kan kun anbefales.

1  Tak, larsvosstoft
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn dag i Ree park. Man kan GÅ rundt til alt. Ærgerligt at billetter til tog / Safari ikke kan købes online. Stod i kø i en time som det første bare for det! Togturen var ikke pengene værd. Safarituren med guiden Bjarke var god og mindeværdig. Gode historier og forklaringer om dyrene, vi mødte og så, respekt for dem, der ikke ville “snakke” med os. Fantastisk at komme så tæt på. Næste gang vil jeg planlægge i bedre tid, så vi kan overnatte i parken. Det så sjovt ud.

Tak, ldt4000
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Dyrene ser rigtig flotte ud. Både foderstand og pelsen.
Der er gjort rigtig meget for dyrene i deres indhegninger for at det skal ligne virkeligheden.
Vi var både afsted på Jeep safari og togturen. Begge med meget dygtige og arrangeret guider.
Kan virkelig anbefale parken!

Tak, 134carinah