“Herlig oplevelse”
Anmeldelse af Katanga Hill Dining

Katanga Hill Dining
Anmeldt 13. august 2021

Fremragende oplevelse og super koncept.
Bliver hentet udenfor parken og går så samlet ind forbi løverne og op til restauranten. Herefter bliver løverne kaldt op og fodret, så de løber rundt lige ude på den anden side af panoramavinduerne i restauranten. Man kan derfor virkelige følge med og se løverne helt tæt på. Efter en ca 45. min løb de så væk igen.

Fik snacks, 5 retter og kaffe. Lækker mad og meget passende mængder. Det var meget autentisk, da der blev lavet mad over ild (ligesom hvis man er på safari i Afrika, for dem som har prøvet det). Tjenerne var meget flinke, og selvom de ikke havde helt styr på alle detaljerne gjorde det ikke så meget. Til hver ret blev der serveret vin, men der var også alkoholfri vin og andre muligheder, hvis man ønskede det. Til sidst kaffe og sødt – det søde var dog blot et par karameller, det var det eneste, som var lidt skuffende.

Aftenen blev afsluttet lidt forhastet, da nogle af de andre gæster valgte at gå en tur udenfor inden desserten som så blev et meget langt ophold. Det fungerer ikke, når vi alle skal have retterne på samme tid, selvom vi ikke er til middag sammen. Men det havde de ligesom ikke forstået. Så enten burde der indlægges en mulighed for at gå udenfor 10-15 minutter før desserten, eller at tjenerne styrer aftenen bedre, så folk får at vide at de skal komme tilbage. Det resulterede i at desserten og kaffe/the blev noget forhastet, og der var ikke lang tid til at nå at drikke en kop the/kaffe, inden vi skulle guides ud af parken igen.

Men det var stadigvæk en fin oplevelse som absolut kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MN2300

Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Skøn aften på Katanga Hill dining. Alle ankommer samtidig og får bobler og snack mens løverne fodres 1 m væk. Hyggelig intim atmosfære i restauranten der max kan holde 20 gæster. Der bliver kræset om gæsterne af de søde, men lidt uerfarne tjenere -men de vinder på charmen.
Maden var i særklasse. Gode, nye, spændende smagssammensætninger. Specielt den røgede makrel med konfiteret æggeblomme og den grillede og meget møre vagtel faldt i vores smag. Vinmenu eller alkoholfri-menu der var godt sammensat. Det hele blev flot afru det med kaffe fremstillet på grillen. Man følte sig hensat til sletten i den smukke solnedgang. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Vicki0607
Anmeldt 25. juni 2021

Fantastisk mad, og skønne omgivelser.
Det skal opleves, den specielle atmosfære er svært at beskrive.
Har været der flere gange, og kommer sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Vacation321033
Anmeldt 16. juni 2021

Lækker mad serveres mens løverne kigger på os gennem ruderne.

Det er en helt unik oplevelse og med en velkomst i form af et glas bobler og lækre snacks, kom de mange retter i en lind strøm, serveret af de hyggelige tjenere.

Køkkenchefen præsenterede retterne og vinen der fulgte med.

Fantastisk aften som bestemt kan anbefales.

Jeg kommer gerne igen ;-)

Dato for besøg: juni 2021
Tak, John J
Anmeldt 16. oktober 2020 fra mobile enheder

En oplevelse i særklasse... Intet at sætte en finger på... Servise i højsædet. Intet mindre end fantastisk

Tak, Nicolaisp

Rejsende, der kiggede på Katanga Hill Dining, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Katanga Hill Dining? Fortæl om dine oplevelser!