“Skøn middag”
Anmeldelse af Lundbergs Spisehus

Lundbergs Spisehus
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig middag - meget venligt personale som uden at være påtrængende var omkring os, skøn middag med blåmuslinger som var yderst veltillavet -vi kan kun anbefale stedet

Tak, Midtjyskdrone

Anmeldt 13. august 2021

Maltfabrikken/Lundbergs Spisehus nåede nærmest at blive vores morgen stamsted under vores miniferie i Ebeltoft.
Vi fik først brunch, som var virkelig lækker og her så vi muligheden for at købe brød, boller mv. i de lille ”bagerudsalg” og det benyttede vi os af flere dage. Derudover var vi også forbi en enkelt dag til morgenmad. Venlig service og meget indbydende. Der er mulighed for både at sidde inde og ude.
Skønt sted.

Tak, MN2300
Anmeldt 6. august 2021

Dejlig mad i massevis, skøn og imødekommende betjening og alt i alt en fantastisk oplevelse! 5 ud af 5 og jeg vil klart anbefale Lundbergs Spisehus!

Tak, antonlO6903QG
Anmeldt 1. august 2021

Lundbergs spisehus, ligger som en del at det renoverede Maltfabrikken og kulturhus, tæt ved havn og tæt ved Gågaden. Dejlig råt sted, med god mad og fin betjening.

Tak, 855JohnL855
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet på en noget vejrmæssigt uforudsigelig dag og vi havde ikke bestilt bord, men blev udstyret med tæpper og sad udenfor, det blev lidt koldt!
Maden derimod var ganske fantastisk og service var hurtig og imødekommende. Vi bestilte en 3 retters menu og den var virkelig lækker! Meget fine anbefalinger her fra:)

Tak, LLindgreen

Rejsende, der kiggede på Lundbergs Spisehus, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Lundbergs Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!